doragondojo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone contacten foutmelding

HI,
 
Ik heb een backup gemaakt met vodafone contacten.
Nu is mijn toestel gerepareerd en wil graag mijn contacten terug hebben maar krijg nu een foutmelding
 
Foutmelding in applicatie
3: Een of meerdere verplichte ingevoerde gegevens zijn onjuist
met een ok knop
 
Maar ik kan er niet achter komen wat e3r nu fout is en krijg dus mijn contacten ook niet terug
wie kan mij helpen??
 
Thanx

Marcel
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Marcel,

Bij het aanmaken/installeren van de Vodafone Contacten Backup heb je een wachtwoord gekregen.
Heb je dit wachtwoord ingevoerd toen je de App opnieuw installeerde?
doragondojo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij het installeren word een sms verstuurd deze wordt door mijn htc automatisch opgenomen
Dat gaat allemaal volgens plan alleen bij je synchroniseren gaat het fout en ik kan nergens er achter komen wat er fout gaat? Is er ergens een log wat ik kan bekijken?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nee er is geen log waar je meer informatie uit kunt halen.

Heb je de mogelijkheid om de Vodafone Contacten Backup eens op een ander toestel te installeren. Hiermee kun je testen of het daarmee wel werkt. P.S. Vul bij het installeren wel jouw gegevens in.
doragondojo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net een test gedaan op een ander toestel en daar gaat het helaas wel goed , net nog verscheidene malen contacten verwijderd en geïnstalleerd maar helaas dat helpt ook niet.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Doragondojo,

Misschien is het een optie om met je toestel naar de Vodafone winkel te gaan en het door een mederwerker te laten nakijken ?
Mocht dit geen optie voor je zijn dan raad ik je aan om eens te bellen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder. Klik op de de link voor meer info: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
s_shri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag een klant gehad met hetzelfde probleem. De app verwijderd vanaf het android verwijderd en opnieuw geinstalleerd, het probleem bleef echter bestaan. Bij het synchroniseren van de backup loopt de balk vol. Bij het overschrijven van de bestaande backup ontstaat het probleem: "3: Een of meerdere verplichte ingevoerde gegevens is onjuist."
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic