Ron77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone brengt vanaf begin contract teveel in rekening

Beste,

Mijn boekhouder attendeerde mij erop dat u mij maandelijks al een jaar teveel geld in rekening brengt.
Ik zou 28 euro per maand moeten betalen maar u schrijft al een jaar 44 euro af. Zie de email hieronder die u mij verzonden hebt. Tevens zijn deze afspraken opgenomen op uw opname om de overeenkomst rond te maken.

Red 2 jaar € 28,00 Nu de gehele contractduur van € 40 voor € 28 € 50 Dataroamingblokkade € 0,00 Drie maanden onbeperkt data € 0,00 Red Europa € 0,00 Alles in 1 op Reis Wereld € 0,00 Nieuwe contract einddatum: 08-02-2019 Zodra je jouw bestelling hebt ontvangen ga je direct gebruikmaken van je nieuwe abonnement.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Ron77,

Zou het misschien kunnen dat je ook een toestel bij jouw abonnement afbetaald?
Of dat je bijvoorbeeld een verzekering hebt afgesloten?

Ik kan vanuit het forum helaas niet in de systemen om te checken waar je precies voor betaalt, dus raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.
dnhavinga

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had dit probleem ook, ik heb voor 8 maanden lang elke maand 2x de klantenservive gebeld (dat kostte me veel te veel tijd) en vervolgends deden de klantenservice medewerkers er niets aan, tot na die 8 maanden ik een persoon aan de lijn kreeg die alles binnen een week geregeld had (wat mij best wel verbaasde) en toen kreeg ik ipv mijn geld terug een regeling die ervoor zorgde dat ik een aantal maanden lang netzoveel korting kreeg op mijn abbonement tot ze hun schade (het teveel afgeschreven bedrag) hadden opgelost.

nu wil ik niet zeggen dat constant de klantenservice bellen een goed idee is maar probeer het toch maar eens.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic