aksinner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone branded?

Hallo,
 
zijn alle Samsung Galaxy S2 Vodafone branded? Of kan men bij Vodafone ook een Galaxy S2 die niet branded is?

Mij is nl vertelt toen ik 'm bestelde, dat deze helemaal vrij was van alles. 
 
Groet Albert
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi aksinner,

Ik moet je eerlijk zeggen dat dit een lastige vraag is, er zijn toestellen die per uitzondering branded/unbranded zijn, dat weten wij niet vantevoren....

Vraag anders in de zaak of ze het toestel aan willen zetten, krijg je meteen een rood Vodafone logo dan is het toestel wel branded.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
aksinner
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Chris,
 
heb 'm niet in de zaak besteld, maar via Vodafone op het internet,dus kan 'm  dus eerst niet uitproberen.
 
Ik heb liever een unbranded toestel. Kunnen ze dat niet van tevoren even bekijken voordat ze 'm opsturen?
 
Groet,
 
Albert
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Buiten de al dan  niet toegepast branding is het belangrijk een standaard ROM te hebben, zodat je niet voor updates afhankelijk bent van Vodafone, maar direct bij de fabrikant, of wellicht  google (nexus)  terecht kunt.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
hmmr schreef:
Buiten de al dan niet toegepast branding is het belangrijk een standaard ROM te hebben, zodat je niet voor updates afhankelijk bent van Vodafone, maar direct bij de fabrikant, of wellicht google (nexus) terecht kunt.
Dat klopt niet helemaal hmmr, de ROM is hetgeen waar de software van Vodafone inzit. Als er branding is toegepast heb je vergeleken met de nonbranded toestellen geen standaard ROM. Je hebt dan een ROM met een provider "sausje" eroverheen.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic