User2020

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone bericht: Per 1 oktober 2018 stoppen we met deze dienst omdat er inmiddels betere alternatieven zijn.

Wij wonen in een regio waar de ontvangst slecht of soms zelfs niet aanwezig voor mobiele communicatie (spraak/internet). We hebben daarom geinvesteerd in de SignaalPlus/FEMTO Cel oplossing en die werkt prima.
Wij maken ons grote zorgen als de dienst inderdaad per 1/10 stopt want de ontvangst zonder dit apparaat in in huis niet acceptabel. Ik vrees dat we dan weer van mobiele operator moeten switchen.
:disappointed:
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi User2020
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te moeten horen. Ik weet dat het nu mogelijk is om 4G over Wifi te hebben en dat je dan in huis weer goed bereik zou moeten hebben. Mocht je in de buurt niet voldoende bereik hebben dan zou je daar eventueel een melding van kunnen maken op de storing pagina.

Anders zou ik de vraag neerleggen bij de afdeling webcare, misschien dat die je kunnen helpen?
Die zijn te bereiken door een prive bericht te sturen via Twitter en/of Facebook. Maar info kan ik je als klant niet geven omdat ik daar ook verder niet zoveel van weet.

Laat ik mee hopen dat het allemaal voor 1 oktober goed werkt en dat Vodafone het met andere dingen kan oplossen, zoals 4G over wifi?!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@User2020, SignaalPlus stopt inderdaad, dit staat ook beschreven in het algemene SignaalPlus topic. Het beste kun je inderdaad 4G over WiFi activeren zoals Energieboy aangeeft. Hierover contact opnemen met de klantenservice mag, maar daar zal het antwoord niet anders zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic