JBurgmans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone beooft veel, maar doet niets

Ik heb intussen meerdere klachten (3 klachten over hetzelfde onderwerp) bij Vodafone ingediend. Vodafone verontschuldigt zich keer op keer, dat de klacht niet netjes is afgewerkt en belooft mij telkens weer een nieuw teostel of andere compensaties. Maar daar blijft het dan ook bij. De belofte wordt vervolgens niet nagekomen en je hoort vervolgens niets meer. Ik ga binnekort voor de 4de keer mijn klacht indienen. Inmiddels zit ik al ruim 9 maanden te wachten op een goede oplossing voor mijn terechte klacht.
Ook mijn e-mails over deze klacht worden niet beantwoord. Wie kan mij helpen. HELP.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo JBurgmans, ik begrijp dat dit een heel frustrerend probleem is. Ik ken uiteraard de details van je klacht niet, maar het is niet goed dat na 3x klagen je klacht niet ofwel is opgelost, ofwel definitief is afgewezen.

Het forum is echter niet de plaats waar we je hiermee kunnen helpen ben ik bang. Hier kunnen gebruikers elkaar helpen met specifieke problemen maar een probleem tussen Vodafone en jou als individuele klant, daar kunnen anderen je moeilijk bij helpen.

Ik raad je aan om je klacht nogmaals via de Klantenservice aan te geven. Ik ga er vanuit dat hij dit keer goed beantwoord zal worden en dat gedane beloftes ook uitgevoerd zullen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic