eschilderman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone backup

Kan met iPhone 4 geen backup maken.
Geeft aldoor : kan geen verbinding maken of
de server is bezet, probeer later... Is al 9 dagen zo.
Wie o wie kan helpen ??
7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé eschilderman,

Bedoel je dat dit niet lukt met de Vodafone Backup App? Kun je beschrijven wat je precies doet? Wanneer geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken of dat de server bezet is?
eschilderman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je tikt aan dat je backup wilt maken, je komt in je volgende scherm, hij laad het begin scherm( groene balk loopt door tot einde) en geeft aan verbinding te maken. Moet naar fase 2 springen... Gaat even zoeken en dan : of hij geeft weer normaal scherm van de iPhone ( met de apps) of geeft aan dat het te deuk is ( bezet ) Dit is al 4/5 week zo.
Nw aanmelden geeft zelfde probleem.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, wat je kunt proberen is de app verwijderen, toestel opnieuw opstarten (just in case) en de app opnieuw installeren.

Als dat niet helpt en je verder normaal kunt internetten, dan gaat er iets mis bij ofwel je account, of de verbinding tussen je toestel en het back-up systeem.
In beide gevallen moet dat uitgezocht worden door mijn collega's van de technische dienst.
Helpt opnieuw installeren dus niet, dan neem aub even contact op met hen via 1201.
Ria92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een Android telefoon maar kan ook geen back up maken. Als ik mijn mobiel op de PC aansluit, herkent pc het toestel niet. Op advies van klantenservice heb ik een programma van HTC gedownload om te kunnen backuppen, maar PC. Mijn vraag dus: hoe maak ik een back up van mijn toestel (vooral van de map met contactpersonen)
 
De Vodafone app geeft geen backup mogelijkheid - dus die optie geldt blijkbaar niet voro Android toestellen. Ik krijg wel erg vaak de melding ' oeps, we hebben heen probleem met het ophalen van uw gegevens' - maar het verbruik van deze maand kreeg ik zowaar te wel te zien ...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Ria,

Je hebt het in jouw bericht over de Vodafone app. Bedoel je dan dat je de My Vodafone app hebt gedownload? Of heb je het echt over de Vodafone Contacten Backup app? Dit zijn namelijk twee aparte apps en deze werken beiden gewoon op Android toestellen.
Ria92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK - dan moet ik de contacten app ws ook nog downloaden...
 
Of ik daar wel contact met de PC mee kreeg. Met dat HTC programma kreeg ik een hoop troep mee op de PC, ondanks uitvinken van allerlei extra's...  Ik zal het gaan proberen.
Ria92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt - dank je wel!! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic