hansdeleuw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vodafone app

De app werkt niet meer. Krijg steeds de melding : Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.
7 Reacties 7
TagForce

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier hetzelfde.
In my vodafone op de site kan ik inloggen maar zijn er geen abonnementen gekoppeld en "gaat er iets mis" als ik een abo wil toevoegen.
dunster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb dit ook, zowel op mijn iPhone als op mijn Android mobiel.
Op de website gaat het inloggen prima, maar in de app niet.
Foutmelding: Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.
Nu is het wel zo dat de My Vodafone app pas nog is ge-updated.
Er zijn tips dat je opnieuw een wachtwoord moet aanvragen, maar dat is onzin, het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de app, zowel iOS als Android.
Deleten van de app en opnieuw installeren helpt ook niet.
Harrydej

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Er is een storing en er wordt aan gewerkt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
hansdeleuw, TagForce, dunster en Harrydej, er waren inderdaad problemen met de app. Met de nieuwste versie werkt het inmiddels weer. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
hansdeleuw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dank voor het bericht. De app werkt weer inderdaad.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
hansdeleuw, graag gedaan. Fijn dat het weer werkt. Topic is bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic