arnovroemen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone app

Beste , na het downloaden van de app krijg ik de vraagom in te loggen.
alle gegevens ingevuld hebbende, krijg ik de vraag om de bevestigingsmail te bevestigen.
daarop klikkende krijg ik de vraag om de bevestigingsmail te bevestigen, en dat gaat zo maar door.
ergens zit een hick-up.
mvg Nolles lidnr 508289490
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi arnovroemen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend genoeg heb ik dit probleem van de week ook al bij iemand vernomen.
Die is gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je verder helpen en zorgen dat je account actief komt via My Vodafone. Eventueel kan je ook een chat starten met de klantenservice, als dat makkelijker is.

Wil dat niet lukken door drukte dan zou je eventueel nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Laat nog even weten of het is goed gegaan en of ze je hebben kunnen helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi arnovroemen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend genoeg heb ik dit probleem van de week ook al bij iemand vernomen.
Die is gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je verder helpen en zorgen dat je account actief komt via My Vodafone. Eventueel kan je ook een chat starten met de klantenservice, als dat makkelijker is.

Wil dat niet lukken door drukte dan zou je eventueel nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Laat nog even weten of het is goed gegaan en of ze je hebben kunnen helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice arnovroemen en hebben zij het account kunnen activeren?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie meer is gepost, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic