Venlonaer

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app stopt er mee

Elke keer als ik de app open om te kijken hoeveel gb ik nog heb om het aantevullen stopt de app. Als ik via sms 4000 gb aanvullen verstuur krijg ik ook geen melding meer. 

21 Reacties 21
Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Hoi @Venlonaer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Al via de website geprobeerd? My Vodafone via je browser.
De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? (Geen beta versies op je telefoon?) 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App verwijderd Vodafone gebeld die hebben internet gereset maar nog niks 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

En via de browser?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Venlonaer, welkom op de Community!

Wat balen dat de App continue stopt. Mocht het nog spelen, dan ben ik benieuwd naar een aantal zaken.

Crasht hij daadwerkelijk? Krijg je daar ook een melding van op je telefoon? Heb je een ander toestel waarop je de App kunt installeren en kijken hoe dat gaat? 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De app op een tablet en 2 gsm gezet en bij alle 3 stopt hij op het moment dat ik op de tegoed knop druk. App verwijderd maar ook dat werkt niet. Als ik hem wil aanvullen dan krijg ik normaal een melding je zit op 80% van he tegoed. Ga ik aan vullen dan krijg ik ook geen melding dat dit gelukt is wat normaal wel zo is.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

Hmm, dat is vreemd. Mogelijk gaat het hier een bug. Welke versie My Vodafone App is geïnstalleerd? Op welke besturingssysteemversie draait je telefoon? Werken andere functies binnen de My Vodafone App wel? Lukt het activeren van extra data wel via de browser? Deze informatie is bruikbaar voor het onderzoeksteam, vandaar dat ik uitkijk naar je reactie.

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan alle andere dingen wel zien. ik heb nu gekeken en de app start langzaam op als ik op tegoed druk. na 2 minuten krijg ik de info te zien. hoe kan ik via de browser aanvullen doen . welek site is hier voor ?

 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app versie 7.2.1
Andriod 13 

en hoe activeer ik extra dt in de browser.
ik krijg ook geen melding meer dat ik op 80% zit

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds problemen . afgelopen weekend een film dtreamen en elke keer tijdens het kijken verspringt of stopt de film.
aanvullen via 4000 kan ik wel doen maar krijg nog steeds geen melding dat het gelukt is  dus weet ook niet of het aangevuld is . de app opend langzaam en als ik dan op tegoed klik opend hij heel langzaam de pagina.   normaal krijg ik een melding dat ik op 80% zit en kan ik aanvullenm aar ook die melding krijg ik niet. ik keek gisterne in de app en zag dat ik nog maar 200 mb had en ook nu geen melding van aanvullen 2000 gb. 
vodafone heeft de klacht in behandeling maar nog steeds geen reactie wat ze er gaan doen of dat ze er mee bezig zijn .

wat moet ik nog meer doen dan wat ik al gedaan heb andriod versie 13  app versie 7.2.1 
app verwijderd en opnieuw erop gezet maar geen resultaat. ik heb onbeperkt data maar op deze manier werkt het voor geen meter.  

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds problemen . afgelopen weekend een film dtreamen en elke keer tijdens het kijken verspringt of stopt de film.
aanvullen via 4000 kan ik wel doen maar krijg nog steeds geen melding dat het gelukt is  dus weet ook niet of het aangevuld is . de app opend langzaam en als ik dan op tegoed klik opend hij heel langzaam de pagina.   normaal krijg ik een melding dat ik op 80% zit en kan ik aanvullenm aar ook die melding krijg ik niet. ik keek gisterne in de app en zag dat ik nog maar 200 mb had en ook nu geen melding van aanvullen 2000 gb. 
vodafone heeft de klacht in behandeling maar nog steeds geen reactie wat ze er gaan doen of dat ze er mee bezig zijn .

wat moet ik nog meer doen dan wat ik al gedaan heb andriod versie 13  app versie 7.2.1 
app verwijderd en opnieuw erop gezet maar geen resultaat. ik heb onbeperkt data maar op deze manier werkt het voor geen meter.  

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

@Venlonaer Dank voor het toelichten. Ik zie dat er inderdaad een case is aangemaakt omtrent dit probleem. Helaas is het drukker dan gebruikelijk, waardoor de case nog open staat. Desalniettemin volgt er hoe dan ook een reactie. Sorry dat we om je geduld moeten vragen. 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent 

Hoelang moet ik nog wachten tot ik iets te horen krijg .

de problemen zijn nog steeds niet opgelost.

Service is ver te zoeken bij Vodafone op deze manier. 
als ik reageer op de mail dan krijg ik de melding mailbox vol sorry . 
misschien een idee om Gmail te gebruiken daar is meer opslag namelijk.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

"Helaas is het drukker dan gebruikelijk", zegt @Vincent 
Misschien is dat ook de reden waarom de mailbox van Vodafone vol zit. En een bedrijf aanspreken met een gmail account is ook niet professioneel. En nee, zo lang wachten op een antwoord is zeker niet professioneel! Vervelend dat het zo lang moet duren, ik heb Vincent nog even bij naam genoemd, dan weten we zeker dat hij je niet vergeet 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @Venlonaer 
De case staat helaas nog steeds open. De case naar de technische dienst is echter wel de juiste weg om dit op te lossen. Via de klantenservice kunnen wij dit helaas niet oplossen, anders hadden we dit natuurlijk direct voor je gedaan. Het is op het moment iets drukker, waardoor de case helaas niet binnen 10 werkdagen is opgepakt. 

Vanuit de case zal er contact met je opgenomen worden. Ook houden wij hier aan de achterkant een oogje in het zeil en als er een update is, dan zullen we deze laten weten.

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste

 

Ik kreeg net onderstaande mail.

Maar is mijn probleem nu opgelost?
krijg ik weer een melding dat ik op 80% zit van mijn verbruik ?
Krijg ik weer te zien in de sms dat het gelukt is om aan te vullen.?
Krijg ik in de app weer een melding aanvullen ?
En is het opgelost dat de app niet meer uitvalt als ik op tegoed klik?

want dat waren/zijn de problemen die ik heb.


Dus onderstaande melding daar heb ik niets aan .


met vriendelijke groet

Auke

p.s. De melding is ook geclosed bij Vodafone . ? is dit normaal als de problemen niet op gelost zijn ?

Beste Meneer Denekamp,

Eerder heb je contact gehad over het aanvullen van jouw tegoed.

Hierbij kan ik je informeren dat er een terugkoppeleing is gekomen van de technische dienst. ZIj geven aan dat er 9 succesvolle aanvulpogingen zijn gedaan. Rond 23.15 uur was er geen aanvulpoging zichtbaar.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Ik zie dat het aanvullen in de afgelopen dagen is gelukt. Wat betreft jouw andere vragen. Er staat op dit moment een ticket open voor bundelnotificaties per SMS dat deze niet aankomen. Dat probleem is collectief en in onderzoek. Hiermee kunnen we dus onderstaande 2 vragen mee afvinken: 

Krijg ik weer een melding dat ik op 80% zit van mijn verbruik ?
Krijg ik weer te zien in de sms dat het gelukt is om aan te vullen?

Krijg ik in de app weer een melding aanvullen ?
Deze melding zou je wel gewoon moeten krijgen indien je nog 200 MB of minder over hebt. 

En is het opgelost dat de app niet meer uitvalt als ik op tegoed klik?
Dat durf ik je niet te zeggen. Dat is geen algemeen probleem namelijk. De korste klap is om dit zelf even te testen als je dat in de tussentijd nog niet hebt gedaan. Dan weten we zeker of dat probleem bij jou is opgelost of niet 🙂
 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kande app nu openen en hij blijft ook open ls ik op tegoed klik.
maar krijg nog steeds geen melding om aantevullen zoals je aangeeft bij 200 mb 
Wanneer zijn de problemen opgelost met sms en dat ik een melding krijg zowel in de app als sms?
of krijg ik straks weer een mail met alles opgelost terwijl dat niet zo is . ?
is niet echt de service die je mag verwachten van jullie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Fijn dat de app niet meer afsluit als je op tegoed klikt 🙂 Wat betreft de notificatie SMS'jes daar staat een ticket voor open. Helaas is er nog geen concrete oplosdatum bekend en is het probleem in onderzoek. Als er meer bekend is, dan zal ik het hier delen met je. 

Venlonaer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We zijn nu 2 weken verder en nog steeds krijg ik geen melding via sms dat hetaanvullen gelukt is ? 
de app werkt af en toe wel en dan weer niet .  als hij vast loopt dan kan ik alleen nog maar de app geforceerd stoppen dan kan ik weer verder.   mijn abo loopt volgend jaar af ben blij toe wat een drama is dit .  en roepen dat het probleen in onderzoek is en vervolgens hoor je niks meer .  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic