Beste
Ik kreeg net onderstaande mail.
Maar is mijn probleem nu opgelost?
krijg ik weer een melding dat ik op 80% zit van mijn verbruik ?
Krijg ik weer te zien in de sms dat het gelukt is om aan te vullen.?
Krijg ik in de app weer een melding aanvullen ?
En is het opgelost dat de app niet meer uitvalt als ik op tegoed klik?
want dat waren/zijn de problemen die ik heb.
Dus onderstaande melding daar heb ik niets aan .
met vriendelijke groet
Auke
p.s. De melding is ook geclosed bij Vodafone . ? is dit normaal als de problemen niet op gelost zijn ?
Beste Meneer Denekamp,
Eerder heb je contact gehad over het aanvullen van jouw tegoed.
Hierbij kan ik je informeren dat er een terugkoppeleing is gekomen van de technische dienst. ZIj geven aan dat er 9 succesvolle aanvulpogingen zijn gedaan. Rond 23.15 uur was er geen aanvulpoging zichtbaar.
Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vodafone