spikman

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone app klacht

Beste Vodafone, ik gebruik jullie app om dagelijk in te zien wat mijn kosten zijn. Nu zag ik nogsteeds mijn kosten buiten de bundel stijgen terwijl ik nog 30 mb zou hebben. In 10 dagen (waar ik screenshots van heb gemaakt) bleven de kosten stijgen terwijl er volgens de app nog data zou zijn (wat ook afnam in de app dus betrouwbaar leek).

Nu vertelde een medewerkster van Vodafone mij aan de telefoon dat het niet jullie fout is maar door een storing van de Vodafone app komt. Dus dat ik geen euro tegemoet kan gekomen worden. Het is toch bizar dat ik niet op jullie app kan vertrouwen en ik alles zelf moet betalen voor jullie storing, terwijl ik netjes het verbruik via de app dagelijk bijhield? Kijk uit naar jullie reactie. Mvg, Bob Spikman
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Spikman, het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. Waarschijnlijk is de informatie die je in de App ziet niet accuraat op dit moment, dit kan betekenen dat je bundel al leeg is en dat je buiten je bundel bent gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. Om na te gaan of dit bij jou inderdaad het geval is dienen we dit voor je na te kijken. Je kunt hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of door het starten van een chat. Meer informatie hierover vind je op vodafone.nl/support. Alvast bedankt voor je begrip.
spikman
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nogmaals, ik gebruik dit forum om wel met jullie in contact te komen.
Aan de telefoon neemt een Angelique van Vodafone op die precies hetzelfe zegt als in jullie laatste bericht.

De fout ligt niet bij mij.
Wat jullie eigenlijk zeggen: je moet zelf gokken hoeveel MB's je overhebt want onze website en App geven niet de juiste cijfers weer. Dit kan echt niet als er wordt geadverteerd met een App waarmee je je kosten bij kunt houden. Ik hoop echt dat Vodafone mij hierin tegemoet gaat komen.

Hoe gaan wij hier samen uitkomen?

Mvg,
Bob
nathie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opmerking Mod Per:
@nathie Je hebt dit bericht dubbel geplaats.
Ik heb je andere bericht beantwoord, je hebt hier een melding van gehad. Omdat je melding niet met dit onderwerp te maken heeft, heb ik het hier verwijderd. De link naar het andere bericht is deze

spikman
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Per,

Naast een andere woedende klant te helpen op mijn forum vraag en deze door te verwijzen, zou u ook mijn vraag kunnen beantwoorden?

Bij voorbaat dank.

Mvg
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @spikman
Je mag uiteraard best via het Forum contact opnemen echter het antwoord van Ser blijft intact:
- Via het forum kunnen geen individuele issues opgelost worden. Op het forum helpen klanten elkaar.
- Om de klacht op te lossen, zijn er gegevens nodig die je hier niet kwijt kunt.
- Je kunt hiervoor telefonisch terecht bij het nummer 1201 of via onze 24/7 chat.
- Wij werken er intern continu aan om communicatie via alle kanalen te stroomlijnen. Dit voorkomt tegenstrijdige informatie.
Om je issue op te lossen wil ik je echt vragen om via de aangegeven kanalen contact op te nemen. Meer (chtergrond) informatie over het onderwerp, hebben we in dit topic gezet.
spikman
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
U functie is er dus puur om mensen met problemen een standaard reactie mee te geven via een lijstje, en ze zo door te verwijzen, om het hier een gezellig forum te behouden? Dit zijn opmerkingen/klachten waar u daadwerkelijk wat mee kan, en iets relevants mag oplossen.

Natuurlijk heb ik meerdere malen contact gehad met Vodafone via de telefoon. Maar die zeggen mij niks op te kunnen lossen gezien het een storing is, en ik mijn telefoon gewoon volledig uit had moeten zetten na de 80% melding gezien de app en website niet werken.

Dit is zo'n ongelofelijke afzetterij door Vodafone, ben blij dat het in het NOS nieuws wordt genoemd inmiddels
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic