jonkermarketing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app icm Vodafone zakelijk

Om in te kunnen loggen via de app zakelijk moet je een telefoonnummer en wachtwoord invullen.
Mijn login bestaat echter uit een gebruikersnaam en GEEN telefoon nummer.

Zodra ik alsnog probeer in te loggen met mijn telefoonnummer en wachtwoord wilt het niet lukken.

Dit probleem is begonnen sinds ik mijn zakelijke abbo heb verlengd.
Ik heb een Business Basic abbonement dus dat zou moeten kunnen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?


1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @jonkermarketing,

Welkom op het Vodafone Forum! Je kunt een account aanmaken voor My Vodafone Persoonlijk (dat kan ook met alle zakelijke nummers). Met deze gegevens kun je dan als zakelijke klant inloggen en het tegoed en verbruik inzien, dit kan niet met alle zakelijke abonnementen. Kijk voor het overzicht en meer informatie op deze pagina. De functies van My Vodafone Zakelijk zoals nummerbeheer zijn niet beschikbaar. Deze kun je alleen benaderen via een pc of laptop door deze site te bezoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic