RicardoVoda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone app en te hoge rekening niet juiste contract gekregen.

Beste vodafone (community),

Ik ga hier kort proberen uitleggen wat er aan de hand is.

Ik heb telefonisch om het grootste pakket gevraagd en kreeg het Red pakket. Ik dacht eerst dat ik verkeerd gekeken had en dat het 20 gigabyte in combinatie met ziggo was en zonder 10 gigabyte.(dubelle data) Dit is echter niet zo. Misschien is dit me eigen nalatigheid om dit niet te controleren maar verwacht ik wel dat als ik het grootste pakket vraag van 20 gb dat ik dat ook krijg en niet die 10gb. Kunnen jullie de band terugluisteren en dit alsnog met terugwerkende kracht corrigeren?

Ook heb ik volgens de vodafone app 2 euro buiten me bundel verbruikt en zie ik op het factuur ineens 55 euro buiten me bundel staan? Hoe dit kan is mij een raadsel zodra ik zie dat ik ver voor het eind van de maand bijna zonder data zit activeer ik een blox.

Dan heb ik nog een probleem veel mensen zeggen dat ze mij niet kunnen bereiken en als ze bellen dat die gelijk op de voicemail gaat terwijl mijn toestel niet in vliegtuig stand staat de enen keer heb ik dit wel de anderen keer niet. Soms als ik me toestel in me hand heb zie ik ineens een bericht dat er een voicemail is zonder dat me telefoon is over gegaan. Hoe los ik dit op?

Ook ben ik zoals vermeld van red essential naar naar red super overgestap.(wat later het red pakket bleek.) En zie ik de kosten in de factuur van april het volledige red essential pakket geeist worden en daarnaast ook van 19 april tot 30 april het red pakket op de rekening. Betekent dit dat ik van 1 tot 30 april het red essential pakket betaalt plus het red pakket 19 tot 30 april of word dit in de rekening hierna weer verekend?

Met vriendelijke groet,

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Bedankt voor je verhaal en het zijn nogal een paar punten waar je tegen aan loopt. Echter, hier kunnen alleen klanten je helpen en dit is echt iets voor Vodafone om op te pakken. Hoe het zit met de aanvraag van je abonnement is een vraag voor de opname tape en die kan je opvragen bij de klantenservice. Hierin kan ik al helemaal geen informatie over geven.

Hoe het zit met je kosten buiten je bundel zou ik echt even opvragen bij de klantenservice en dat kan via de My Vodafone app of via de website (met de chat button). Uiteraard kan je ook met ze bellen, wat je zelf het makkelijkste vind. Ze kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en waarom er kosten zijn gemaakt.

En dan je bereik, deze kan je controleren op de website van Vodafone en mochten er klachten zijn over je bereik dan kan je dit daar ook opgeven. Ze gaan dan kijken wat er aan de hand is en hopen dat ze daar een oplossing voor vinden. Overigens wel grappig, eigenlijk niet, maar dit probleem ervaar ik ook maar dan bij een andere telecom provider. Die gaan hun netwerk bekijken en zien wat er aan de hand is, misschien ook iets voor Vodafone om te doen.

En eigenlijk ook voor je laatste vraag moet je bij de klantenservice zijn. Ik heb wel een pagina gevonden met uitleg over facturen bij Vodafone, misschien heb je daar iets aan. Het klinkt in ieder geval niet lekker allemaal en spijtig allemaal dingen die klanten niet voor je kunnen oplossen. Je kan overigens ook via Twitter en/of Facebook een prive bericht sturen, dan kunnen ze je ook helpen.

Succes in ieder geval, hopen dat alles snel opgelost is.
RicardoVoda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor je snelle reactie.

De verwarring over het factuur is al netjes opgelost na het eerste gesprek. Dus dit is 1 van de 4 dingetjes die al snel is opgelost.

Het verbindingsprobleem hoeft inderdaad niet perse van vodafone af te komen. Maar wel bedankt voor de website die je hebt doorgegeven.

De anderen twee problemen is een case over aangemaakt en zal mogelijk snel bericht van krijgen als het zo is dat je de tape kan aanvragen verwacht ik dat dit het volgende probleem is wat snel is opgelost.

Dan blijft het probleem met de wisselende informatie over van de rekening die klaarstaat en de vodafone app die hier vanaf wijkt. De vodafone app lijkt wat meer tijd nodig om de aanpassinggen te registreren wat een verkeerd beeld heeft geschetst van wat ik nog kon verbruiken. Hier zal ik rustig een dossiertje met screenshots van moeten maken en het op te sturen naar vodafone dan denk ik dat dit ook wel gecorrigeerd word.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ga het topic binnen kort sluiten omdat hiervoor de systemen nodig zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic