dfeenstra

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app chatfunctie

Voor de volgende update:

Het zou mooi zijn als het mogelijk is om vanuit een chatnotificatie direct naar de chat in de app van myvodafone te gaan. Nu klik je er op en komt de app op de startpagina.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de toelichting @dfeenstra! In de app kun je feedback achter laten zoals @Energieboy aangaf. Ik ga het via hier ook aankaarten. Hopelijk wordt het aangepast!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dfeenstra 
Dat zou zeker een mooi iets zijn om te realiseren.
De melding zal iemand van Vodafone opnemen maar je kan zelf ook een melding maken naar de juiste afdeling door in de app op 24/7 te drukken en dan een feedback te geven. Je informatie komt dan direct bij de juiste afdeling en die kunnen er dan naar kijken 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @dfeenstra,

 

Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je dat als je een bericht via Messaging/chat in de app hebt gestuurd en zodra wij een reactie sturen, je een pop up krijgt? 

dfeenstra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Steven 

Nee, als ik een bericht van jullie krijg in de messaging/chat van de Vofafone app krijg ik een popup. Ook  als ik de app even niet gebruik. Heel fijn. Als ik daarop klik opent de Vodafone app maar gaat hij niet rechtsyreeks naar de chat. Het zou mooi zijn als dat wel kan

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de toelichting @dfeenstra! In de app kun je feedback achter laten zoals @Energieboy aangaf. Ik ga het via hier ook aankaarten. Hopelijk wordt het aangepast!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic