Greymonk

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone app bevat een bug

De Vodafone app, die door Vodafone op het mobiele apparaat zelf wordt aangeboden bevat een bug,  waardoor het niet mogelijk is om het tegoed uitgesplitst in te zien.  Na een paar pogingen krijg je daar ook een melding over. Toch wordt de app nog steeds in de telefoon aangeboden. Als je de Google Playstore versie installeert, dan werkt die probleemloos, maar het inloggen met een inlogcode, die naar het emailadres moet worden verzonden, werkt niet. Wat is hier verder over bekend.

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Hi @Greymonk,

Wat knullig dat je tegen diverse problemen aanloopt! Daar doen we graag onderzoek naar. Heb je wellicht een screenshot van het 'niet goed weergegeven' tegoed en de foutmelding die hierna volgt, zodat ik het kan checken en eventueel hapklaar door kan zetten?

Daarnaast is het gek dat de inlogcode niet werkt. Komt deze in het geheel niet aan? En als dat zo is, heb je de spamfolder/ongewenste mail map gecheckt? Of loopt het ergens anders vast? We zijn benieuwd.

Greymonk
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

In de versie van Vodafone app die aangeboden word in de telefooninstellingen zelf zit een ontwerpfout, waardoor het niet mogelijk is om het tegoed uitgesplitst te bekijken, en ik vraag mij af, waarom deze niet wordt vervangen.

 

De versie die op  de Playstore wordt aangeboden werkt in zoverre probleemloos, maar daar kun je niet een inlogcode mee ophalen, en die wordt ook niet in de spam folder gezet. Ik had graag een screenshot van de meldingen willen laten zien, maar ik zit op dit forum niet op de telefoon,  maar op de computer, en ik heb de app weer verwijdert.  Ter informatie ik heb Android 13, en misschien heeft dit ook nog invloed op de prestaties van de app.

Met vriendelijke groet..

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Dank voor je reactie @Greymonk. Ikzelf kom in de browseromgeving ook niet verder. Het loginscherm keert weer terug en in de URL valt op dat er 'error=failure' staat. Ik heb dit onder de aandacht gebracht bij de juiste afdeling. In de tussentijd zou je wel kunnen inloggen met een wachtwoord.

Voor wat betreft je eerste vraag, deze is wat moeilijker te reproduceren. Zou je wellicht hier een screenshot van kunnen maken en delen? Blur uiteraard je persoonlijke gegevens weg in verband met je privacy. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic