Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Beste,
Graag zou ik mijn Ziggo en Vodafone account koppelen. Momenteel kan ik niet bij My Ziggo inloggen sinds omdat de koppeling ergens is blijven hangen. Dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marc5228
Super bedankt voor het aanvullen van je Community profiel. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zag dat Mijn Ziggo account is verwijderd. Echter, dit was nog niet verwerkt in de achterliggende systemen. Dat verklaart waarom je niet kan inloggen in Mijn Ziggo en het systeem eveneens aangeeft dat er al een account is als je je opnieuw wil registeren. Ik heb jouw Mijn Ziggo account ook verwijderd in de achterliggende systemen. Je kunt nu ervoor kiezen om in My Vodafone jouw account uit te breiden met jouw Ziggo gegevens of voor Mijn Ziggo een nieuw account registeren met een ander e-mailadres dan voor My Vodafone.
Hi @Marc5228, goedemorgen en welkom hier.
Het koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is iets wat je alleen zelf kan doen. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik dat het @live emailadres (welke gekoppeld is aan je Community profiel) in gebruik is voor My Vodafone. Hierbij is dus geen koppeling met Mijn Ziggo. Er zal dus of een account zijn voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres of je moet hier nog een account voor registeren. Wil je in jouw Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' eens het klantnummer van Ziggo vermelden? Dan controleer ik even of daarvoor een Mijn Ziggo account in de lucht is.
Hoi Cecilia,
Ik heb mijn klantnummer ingevuld in mijn profiel (bij Persoonlijke Opmerkingen)
ik heb al ruim 15 jaar een abbo van Ziggo en ook altijd een account gehad, met dit account kan ik nog steeds bij Ziggo TV inloggen.
Echter toen ik een jaar geleden een Vodafone abbo afsloot en vanuit mijn Ziggo account het Vodafone account wilde koppelen ging het fout. Ik kan nu alleen nog in Mijn Vodafone, niet in Mijn Ziggo.
Als ik een nieuw Ziggo account wil aanmaken, dan komt de melding dat er al een account is (wat klopt).
Groeten Marc
Hi @Marc5228
Super bedankt voor het aanvullen van je Community profiel. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zag dat Mijn Ziggo account is verwijderd. Echter, dit was nog niet verwerkt in de achterliggende systemen. Dat verklaart waarom je niet kan inloggen in Mijn Ziggo en het systeem eveneens aangeeft dat er al een account is als je je opnieuw wil registeren. Ik heb jouw Mijn Ziggo account ook verwijderd in de achterliggende systemen. Je kunt nu ervoor kiezen om in My Vodafone jouw account uit te breiden met jouw Ziggo gegevens of voor Mijn Ziggo een nieuw account registeren met een ander e-mailadres dan voor My Vodafone.
Hoi Cecilia,
dank je wel voor de hulp. Het lijkt allemaal te werken. Ik kan nu weer zien welke producten ik van Ziggo heb!
Groeten en fijne zondag,
Marc
Super dat het is gelukt @Marc5228. Heel fijn dat je dit aan mij terugkoppelt 🙂
Jij ook een hele fijne zondag gewenst!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...