KleijnUC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone account aan verkeerd Ziggo account gekoppeld. Oplossing?

Mijn vodafone account is gekoppeld aan de ziggo account van mijn vrouw en vice versa. Ik wil beide ontkoppelen en aan de juiste ziggo account toevoegen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @KleijnUC, welkom hier.

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo help ik je graag. Ik zie dat er een account is geregistreerd met j.kleijn*******@gmail.com. Het Mijn Ziggo account heb ik losgekoppeld bij deze. De gegevens zijn nu dus alleen in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan een nieuw account worden geregistreerd met een ander e-mailadres. Op deze manier zijn er weer 2 afzonderlijke accounts 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @KleijnUC, welkom hier.

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo help ik je graag. Ik zie dat er een account is geregistreerd met j.kleijn*******@gmail.com. Het Mijn Ziggo account heb ik losgekoppeld bij deze. De gegevens zijn nu dus alleen in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan een nieuw account worden geregistreerd met een ander e-mailadres. Op deze manier zijn er weer 2 afzonderlijke accounts 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic