Hoi
Talis Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel jammer om te horen dat je weggaat bij Vodafone. Je zal daar wel je redenen voor hebben, maar toch best jammer. Een lopende contract kan je 120 dagen voor deze afloopt aanvragen bij een andere provider voor nummerbehoud en stopt dan op het moment dat je contract eindigt bij Vodafone. Loopt je contract nog langer dan kan je deze afkopen bij Vodafone en dan per wanneer het mogelijk is om laten zetten naar je nieuwe provider.
Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.
Hiervoor kan je het best de
klantenservice van Vodafone bellen via het nummer 0800-0094 (misschien kunnen ze je toch nog een leuke aanbieding doen?). Anders kan je vragen wat de afkoop is van je abonnement en dan zal je deze in 1 keer moeten afbetalen en dan ben je klaar om over te stappen. Je kunt ook eventueel via hier de
chat starten.
Succes in ieder geval en wens je toch veel plezier bij je andere provider.