Aozora

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement of toch niet?

Hallo,

Ik ben nu al zo'n 10 jaar lang Prepaid klant bij Vodafone, I.v.m werk leek het mij nu toch wel eens tijd om over te stappen op een abonnement. nu had ik al gehoord dat je in combinatie met Ziggo extra voordeel zou kunnen krijgen als je voldoet aan de voorwaarden, gelukkig ben ik ook al jaren lang klant bij Ziggo en kom ik in aanmerking voor die bonus. maar na even wat te hebben rond gekeken tussen de abonnementen viel het mij op dat zelfs met de bonus het nog erg duur was in vergelijking met andere abonementen van andere providers.

het Start-(M) abonnement is voor : 500mb (1Gb met ziggo bonus), 150 belminuten en onbeperkt Sms voor €11,- per maand.

nu heb ik op internet even rondgekeken voor vergelijkbare abonnementen en op de eerste de beste website werd een abonnement aangeboden van 1GB data, 250 belminuten en onbeperkt Sms voor maar €7,50 per maand. dat is 100 extra minuten en €3,50 voordeldiger per maand.

hoe is het mogelijk dat abonnementen van andere providers meer bieden voor minder, terwijl ik bij vodafone juist goedkoper uit zou moeten zijn I.v.m. de Ziggo bonus? en als ik die hardnekkige telefonist van vodafone moet geloven die vol bleef houden dat vodafone zo goedkoop is, waarom zit er dan zo'n groot verschil in?
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Aozora,

We doen ons best om onze klanten een zo goed mogelijke aanbieding te doen. Zoals je al aangaf krijgen klanten die ook klant bij Ziggo zijn nog eens extra voordeel. Toch kan het natuurlijk zo zijn dat er verschillen zitten tussen providers. Dit kan met verschillende factoren te maken hebben zoals investeringen in het (toekomstige) netwerk, de service etc. Er is dus meer belangrijk dan alleen de prijs 😉
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic