FCB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abbonementen.

Goedenavond,

Ik vraag me af waarom de sim only abonnementen bij vodafone zoveel duurder zijn dat het voor mij als ziggo gebruiker niet interessant is om over te stappen.

Mijn huidige en vorige sim only provider zijn per maand een stuk goedkoper.

Dubbele dat is leuk maar ik gebruik de minimale data van een red abonnement niet eens.

Op deze manier zal ik nooit overstappen.

Groeten Frans

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @FCB . Welkom hier!

Ik sluit me helemaal bij @Energieboy  en eigenlijk ook jezelf aan. Heb je meer profijt van je huidige abonnement/provider en sluit deze beter aan bij je wensen, dan raad ik je aan om gewoon daar te blijven. Voor de meeste mensen zijn de gratis extra's gelukkig wel een hele goede reden om over te stappen :-). Onthoud ook dat je bij Ziggo gratis extra's krijgt, wanneer je het met Vodafone combineert. Zo kan het dus zijn dat je daar weer extra voordeel uit haalt. Maar nogmaals; sluit je huidige aanbod beter aan bij je wensen, zou ik het zeker zo laten :-). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @FCB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kijk aan, je hebt nu een goedkope provider. Ik zou zeggen, je laatste opmerking is dan de juiste. Gewoon niet overstappen naar Vodafone. Zolang je tevreden bent met wat je hebt en je hebt niet meer nodig, dan hoef je ook niet over te stappen en zou ik het ook niet doen. 

Hoofd providers moeten nu eenmaal verdienen en kleine aanbieders, die via de hoofd providers netwerk aanbieden, kunnen vaak kortingen geven omdat ze bundels hebben ingekocht bij de grote providers. Zo zit dat een beetje in elkaar. 

Blij met je huidige provider, blijf dan gewoon zitten waar je zit.  Al denkt misschien Vodafone er anders over, ik als klant kan dat wel zeggen ???

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @FCB . Welkom hier!

Ik sluit me helemaal bij @Energieboy  en eigenlijk ook jezelf aan. Heb je meer profijt van je huidige abonnement/provider en sluit deze beter aan bij je wensen, dan raad ik je aan om gewoon daar te blijven. Voor de meeste mensen zijn de gratis extra's gelukkig wel een hele goede reden om over te stappen :-). Onthoud ook dat je bij Ziggo gratis extra's krijgt, wanneer je het met Vodafone combineert. Zo kan het dus zijn dat je daar weer extra voordeel uit haalt. Maar nogmaals; sluit je huidige aanbod beter aan bij je wensen, zou ik het zeker zo laten :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic