arjon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abbonement.

Ik ben van plan de Samsung galaxy S 2 te kopen met een abbonement.
Dan heb ik 550 sms'jes per maand,
nou is mijn probleem:
 
Ik denk dat ik daar niet genoeg aan heb, dus in je abbonement krijg je daar beltegoed?, en dat dat beltegoed genoeg is voor 550 sms'jes?
Dat is dan van dat beltegoed een Blox kan kopen, van zorgeloos sms, dan ik daar dan niet meer voor betaal, maar dat dat gewoon van mijn abboement sms'jes en btg af gaat.
 
is dat mogelijk?
 
Alvast bedankt.
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hallo Arjon,

Ik heb je Topic verplaatst naar onze offtopic sectie 😉

Ja, als je een abonnement afsluit krijg je daar natuurlijk Beltegoed bij, het ligt er echter aan wat je precies wilt gaan doen met je telefoon.
Gezien je een Galaxy S II wilt lijkt me dat je hier ook mee wilt gaan Internetten.

In dat geval lijkt me een Bel+Sms+Web (Sim Only) abonnement het meest geschikt.

Als ik van 550 sms moet uitgaan, zou ik je op dit moment aanraden Bel+Sms+Web 275 te kiezen.
Ga hier eens kijken, http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/abonnementen_met_toestel/bel_sms_web/bundeltarieve... hier staan onze bundels en de prijzen ervan.

Wat wel handig is in dit geval is de gratis SMS verdubbelaar waarbij je de smsjes die normaal in je Tegoed vallen verdubbelt worden.

Ik hoop dat het je een beetje duidelijker is zo.

Groet,

Chris
Vodafone Forum Team



hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Daarnaast kun je natuurlijk ook een messagine app op je telefoon installeren zoals Whatsapp. Dan kun je de berichten naar contacten die de app ook hebben in ieder geval 'gratis' (Gaat wel van je databundel af) versturen. Wellicht heb je dan voldoende aan de 550 SMSjes die in je bundel zitten. Je bundel kun je ook nog gratis verdubbelen door de SMS verdubbelaar blox te gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic