appeltjee

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone aansluitdatum

Beste,

Mijn moeder heeft vandaag haar nieuw toestel (iPhone 5c) gekregen met nummerbehoud. Ze had voorheen een iPhone 3GS met een prepaid sim. Nou staat op haar contract dat de aansluitdatum pas 20-07-2015 is. Betekent dit pas echt dat ze pas vanaf deze datum gebruik kan maken van het mobiele netwerk van Vodafone, dus bereikbaar is en kan bellen? Ze kan nou natuurlijk wel haar oude iPhone gebruiken met haar prepaid kaartje, maar graag wilt ze haar nieuwe telefoon gebruiken. Is er geen mogelijkheid om dit te versnellen? Haar huidige sim prepaidkaart is overigens een micro-sim dus die past niet in haar iPhone 5c.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
appeltjee
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dankjewel voor je reactie. Ik heb inmiddels haar micro-sim omgeknipt aan de hand van een sjabloon van internet naar een nano-sim. Ze kan nu dus gewoon nog haar prepaid kaartje opmaken op haar nieuwe iPhone. Ik zal ook eens contact opnemen met Vodafone om te vragen of ze het kunnen versnellen. Ze is van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement gegaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
appeltjee

Begrijpelijk dat je moeder haar nieuwe toestel wenst te gebruiken 🙂
Heeft ze momenteel Vodafone prepaid? neem dan eens contact op met de klantenservice, wellicht kunnen ze verzoek indienen om nummerbehoud naar abonnement sneller in te laten gaan op haar abonnement.

Je kan in de winkel anders ook de huidige simkaart met behoud van nummer wisselen 🙂 dan kan ze toch haar nieuwe toestel gebruiken met prepaid 🙂

andere provider? wellicht is het wisselen van de simkaart ook mogelijk echter durf ik je niet aan te geven of ze hiervoor koste in rekening brengen, ben niet bekend met de voorwaarden bij andere providers 😉

Toestel van abonnementen zijn simlockvrij dus ook te gebruiken met andere provider tot de ingang van abonnement 🙂

groetjes,
daims
appeltjee
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dankjewel voor je reactie. Ik heb inmiddels haar micro-sim omgeknipt aan de hand van een sjabloon van internet naar een nano-sim. Ze kan nu dus gewoon nog haar prepaid kaartje opmaken op haar nieuwe iPhone. Ik zal ook eens contact opnemen met Vodafone om te vragen of ze het kunnen versnellen. Ze is van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement gegaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic