Vanwege een verhuizing en tijdelijk geen woning hebben, had ik ziggo opgezegd, voor het nieuwe adres heb ik uiteindelijk weer een nieuw ziggo contract afgesloten. nu is my vodafone gekoppeld aan mijn oude ziggo klantnummer en ik wil dit graag koppelen aan mijn nieuwe klantnummer, kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Pieterpaul,
Ik heb zojuist de ontkoppeling in werking gezet. Je zou nu je nieuwe Ziggo klantnummer moeten kunnen koppelen aan je My Vodafone account.
Hoi @Pieterpaul
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @Pieterpaul,
Ik heb zojuist de ontkoppeling in werking gezet. Je zou nu je nieuwe Ziggo klantnummer moeten kunnen koppelen aan je My Vodafone account.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.