Hoi
MoMoMootje ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard super leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen!
Gekke vraag misschien, maar waar krijg je deze optie?
Als ik de hele lijst invul met informatie dan krijg ik die vraag helemaal niet in beeld.
Durf niet verder te gaan anders bestel ik het misschien en dat is ook niet de bedoeling.
Maar zie je dit al gelijk op pagina 1 bij je gegevens of pas later?
Kan je niet een 06 nummer vanuit Nederland invoeren (vrienden, familie of iemand anders?). Dan zou je ook eens kunnen kijken of dat vinkje er staat of niet. En is het echt niet mogelijk om dat vinkje weer uit te zetten?
Weet dat er vorige week problemen waren met het formulier (sim-kaar tbestellen zonder bundel).
TIP: Je zou natuurlijk ook gewoon eerst een
gratis prepaid kaartje kunnen aanvragen, dan kan je daarna ook gewoon een maandbundel bij afsluiten (onder het kopje bundels in je My Vodafone)! Het is maar een tip
🙂