dmmdh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Wallet op Honor 8

Wanneer gaat Wallet werken op dit toestel?
Erg vervelend dat deze dienst voor zoveel toestellen niet beschikbaaar is.
10 Reacties 10
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi dmmdh,

De Wallet is voor flink wat toestellen beschikbaar, maar voor die van jou inderdaad helaas (nog) niet 😞
Of dit is de toekomst zal veranderen, durf ik je helaas niet te zeggen.
maxvisser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn toestel is ook de door Huawei geproduceerde Honor 8. Nu een aantal weken gebruik ik de Vodafone Wallet app speciaal om al mijn klantenkaarten op te slaan, me concerttickets makkelijk bij de hand te hebben en voor Scoupy. Alleen heb ik de app dus bemachtigd via een apk mirror site omdat mijn toestel nog niet ondersteund is.

Als jullie een enthousiaste HBO-ICT student zoeken als alpha/bètatester, hou ik mezelf bij deze aanbevolen. Ik wil graag met PayPal/Bank draadloos betalen en daarmee me gehele portemonnee in 1 app hebben. Dit zou denk ik al kunnen door de extra blokkade uit te zetten (dat hij nogmaals controlleert dat je een compatible toestel hebt). Ik denk namelijk dat de Honor 8 niet veel afwijkt van de andere Huawei smartphones.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi maxvisser,

Wat een leuk aanbod 🙂 Leuk dat je zo enthousiast bent. Ik geef dit intern door en wanneer we er iets mee kunnen doen, zullen we contact met je opnemen.
maxvisser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top, bedankt. Ben erg benieuwd!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi maxvisser,

Nog even een update over de Honor 8:

Op dit moment bieden we alleen ondersteuning voor toestellen die we zelf in ons assortiment hebben. Deze worden namelijk eerst uitvoerig getest. Wanneer fabrikanten van toestellen die we niet aanbieden hun toestel ook ondersteund willen hebben, kunnen zij contact met ons opnemen. We zullen dan de verdere mogelijkheden onderzoeken. Dit is dus de reden waarom het toestel (nog) geen ondersteuning voor de Wallet biedt.
maxvisser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moment. Dat vind ik toch wel echt een hele gekke reden om een app niet uit te brengen voor een apparaat. Huawei gaat echt niet aankloppen bij jullie om de vodafone wallet app ook uit te brengen voor de Honor 8 (naast al hun andere flagships die wel ondersteund worden).

Dus de vodafone wallet app komt nooit uit voor de Honor 8 😉 Dir vind ik erg jammer want de korte tijd dat ik hem kon gebruiken op me honor 8 vond ik hem erg handig!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
maxvisser, dat begrijp ik. Mogelijk dat de werkwijze hiermee in de toekomst nog zal veranderen, maar dat kan niemand beloven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien Wallet binnenkort wordt uitgefaseerd zal dit topic worden gesloten en verwijderd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic