Babylonier
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 13Oplossingen
  • 6Likes

Vodafone Vaarwel

Vodafone vaarwel.

De laatste weken was ik niet erg meer actief op het forum m.b.t. “het inlezen” in de glasvezel problematiek.
Een actuele oplevering van een glasvezelverbinding hier heeft tot nog toe nog steeds niet plaatsgevonden. (Vorig jaar opgegeven, en met 30% instap zou glasvezel aangelegd worden). Inmiddels ligt de “holle kabel” (zonder glas) tot aan mijn voordeur en de afspraak ligt vast om over 2 weken de FPU aan te leggen met daadwerkelijk de glasvezel in die holle leidingen.

Met inmiddels 15 maanden verder na opgave voor de keus voor Vodafone als te verzorgen glasvezel ISP nadat glasvezel wordt opgeleverd is er in de markt inmiddels veel gebeurd.
Met het verstrijken van een jaartermijn en een schriftelijk vastgelegde opleverdatum van glasvezel van maximaal “9 maanden” (die niet is waargemaakt, wat overigens niet ligt aan Vodafone), ligt de keus om met Vodafone verder te gaan inmiddels weer helemaal open.

Zoals gezegd is er in die tijd veel gebeurd, en concurrerende aanbiedingen zijn langs gekomen. Omdat een andere aanbieding voor mij inmiddels veel interessanter is heb ik besloten Vodafone voortijdig (nog voor de oplevering) vaarwel te zeggen. Dus ik kan verder geen enkel oordeel geven over de betrouwbaarheid van het aanbod van de geboden TV - telefoon en internet services. (Daar laat ik me dus ook niet over uit).

Het mag gezegd worden, het contact met de klantenservice om de bestelling af te zeggen verliep uiterst correct en vriendelijk. Er worden mij ook geen extra kosten aangerekend.
Mag ik eenieder bedanken voor het contact hier op het forum en de communicatie over en weer, met name ook met de "vaste crew" en moderators.

In ieder geval toch iets als tip voor Vodafone om in overweging te nemen in hun aanbod.
Biedt mensen die reeds een mobiel telefoon abonnement hebben een “combivoordeel” aan.

Bij een concurrerend ISP bedrijf (ik zal geen namen noemen), krijg ik nu het volledige HBO TV-pakket gratis (eventueel een ander voordeel te kiezen), waarbij een aantal Duitse TV-zenders waar ik tevens van gebruik maak, bij het standaard TV-pakket is ingegrepen, terwijl men daar bij Vodafone extra voor moet betalen voor een “internationaal” zender aanbod.

Verder een "schot in de roos" wat Vodafone niet biedt, en de ander wel is (en dat zonder extra bijbetaling) het aanbod van < BBC “First” > (niet te verwarren met BBC One). Een op de Nederlandse markt gericht programma-aanbod van de BCC, met Nederlandse ondertiteling.
Met zoveel aantrekkelijke voordelen tegenover Vodafone ben ik overstag gegaan.

Met vriendelijke groet.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Babylonier
Hartstikke bedankt voor alle berichten op het forum!
Heel veel succes in de toekomst en mocht je ooit beslissen om terug te komen naar het forum van Vodafone dan ben je altijd welkom!

Groetjes Steven
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic