Kaguhl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Time Out opzegtermijn/einddatum?

De situatie is als volgt: door een misverstand was mijn oude abonnement na 24 maanden gestopt (per 19-02-2014), terwijl ik geen nieuw abonnement had lopen. Met hulp van telefonische helpdesk van Vodafone ben ik na een paar dagen opnieuw aangesloten met een abonnementsvorm zonder maandelijkse kosten.
Ik zie nu in MyVodafone dat dit Vodafone Time Out is. Deze service is als ik het goed begrijp bedoeld om je abonnement tijdens de contractduur tijdelijk stop te zetten, maar ik ben er dus ná mijn contract op aangesloten!

Nu wil ik een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud, echter daar moet ik de einddatum van mijn huidige contract opgeven. Wat moet ik hier invoeren? Voor zover ik weet is er geen einddatum afgesproken voor deze Vodafone Time Out regeling. In MyVodafone staat nog altijd 19-02-2014 als einddatum.

Of is het slimmer om toch zelf Vodafone Time Out stop te zetten?
Daar gaat mijn voorkeur niet naar uit, aangezien ik het prettiger vind om dat bij het afsluiten van een nieuw abonnement te doen, om er zo zeker van te zijn dat je altijd bereikbaar blijft en je nummer niet verloren gaat.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Kaguhl,

Vraag gewoon een nieuw abonnement aan bij Vodafone met nummerbehoud.
Bij de aanvraag-formulier vermeldt je je lange, SIM-kaartnummer. Die bestaat uit negentien cijfers.
En als ingangsdatum plus nummer-overzettings-datum een datum die ligt tussen 20 en 30 Mei 2014.

Nummer-overdracht neemt vaak 30 dagen in beslag. Ook als je oude en nieuwe telecom-provider dezelfde is.

Maar misschien kan een Vodafone winkel jou nog sneller aan een nieuw abonnement met nummer-overdracht helpen. Informeer daar eens. Neem wel je huidige SIM-kaart en een geldig legitimatie-bewijs mee.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic