Mirthee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Time Out en nieuw toestel

Hallo,

Ik heb al jarenlang Vodafone Time Out voor een privé toestel (oude Nokia) die niet/ nauwelijks wordt gebruikt ivm een telefoon van het werk. Nu is deze oude Nokia inmiddels wel een keertje aan vervanging toe, de batterij loopt leeg waar je bij staat 🙂 Voorheen was ik geloof ik één van de eerste Vodafone klanten mét abonnement, vandaar dat dit zo is geregeld 🙂
Maar omdat mijn werkgever geen dual sim in de zakelijke telefoon wil, ben ik benieuwd of ik de Vodafone Time Out mee kan nemen naar een nieuw toestel, dus met een nieuwe smartphone.

Alvast bedankt voor een antwoord!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt dat de chat heeft geholpen, dat houdt ook in dat het topic hier gesloten kan worden. Aangezien je anders dubbele informatie krijgt die je toch al weet.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mirthee,

Wat bedoel je precies met Vodafone time out?
Vodafone time out is namelijk dat je het abonnement voor een bepaalde periode kan stop zetten.

Mirthee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit al in de chat 🙂 Ik heb dus idd al jarenlang time out, dus voor onbepaalde tijd 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Ow ok haha op die manier. Als de chat je verder helptkan hier het topic gesloten worden.
Mirthee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja, ik ben eruit. Ik moet dus een los toestel kopen om de Time Out te behouden maar hier kan Vodafone me niet mee helpen. Da's nou jammer... :@

Maar dit topic kan dus dicht, niemand heeft verder Time Out voor onbepaalde tijd blijkbaar.
Mirthee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de chat heeft me geholpen jij toch niet? haha!
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt dat de chat heeft geholpen, dat houdt ook in dat het topic hier gesloten kan worden. Aangezien je anders dubbele informatie krijgt die je toch al weet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic