bowi1612

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone TV Anyware incompatibel met OnePlus One Android 5.0.2

Ik heb versie 1.0.1 van de vodafone TV app op mijn toestel staan. Hiervan had ik een link gekregen voor een .apk. Nu is er alleen een update uit, die ik niet kan downloaden omdat mijn telefoon blijkbaar nog steeds ''incompatibel'' is. Iemand een idee wanneer dit gaat veranderen, of heeft iemand een link naar een actueel .apk bestand voor mij? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, bowi1612
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
De app kun je waarschijnlijk gewoon uit de playstore downloaden. Als je de apk nog hebt opgeslagen kun je ook eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren
Anonymous
Niet van toepassing
Indien hij blijft aangeven dat het toestel niet hier mee overweg kan zit er helaas niks anders op dan wachten.
Wanneer de nieuwe update komt voor jouw toestel durf ik niet te zeggen. Maybe dat een van de moderators het weet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bowi1612

Welke melding krijg je exact als je de TV Anywhere app download? Alleen dat het toestel of de software niet compatibel is met de app?
bowi1612
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de Play Store op mijn toestel kan ik de app niet eens vinden. Als ik het via de website probeer krijg ik onderstaande melding: Schermafbeelding
Bij de vorige versie was dit ook al zo maar toen kreeg ik van iemand de .apk, waarna het wel gewoon werkte.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bowi1612

Zou je ons meer informatie willen geven over de OS die je toestel heeft? Dit kun je terugvinden onder instellingen > over deze telefoon.

bowi1612
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cyanogenmod 12.0-YNG1TAS2I3 gebaseerd op Android 5.0.2.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
bowi1612 sorry voor de late reactie. We hebben het laten testen met twee HTC One toestellen en bij deze toestellen werkt het prima. Het is helaas niet duidelijk waarom het bij jou niet werkt. Het is echter geen compatibiliteitsprobleem. Heb je zelf nog een oplossing gevonden?
Anonymous
Niet van toepassing
kan het niet aan het toestel liggen omdat het over een One plus One gaat ?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @.bowi1612, excuses voor de late reactie. Het heeft helaas even geduurd eer we uitsluitsel hadden. Volgens de testen zou het ook gewoon moeten werken met de OnePlus One.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit betreft nog een oud topic dat nu niet meer relevant is. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic