Ben helemaal klaar met Vodafoon en zijn klote smartpass + wallet.
Voor de 2de keer meer als een uur aan de telefoon gezeten met 6 verschillende " helpdesk" medewerkers, zowel van Vodafoon als van de wallet en van de smartpass.
Men weet totaal niet waar ze het over hebben, wat een zootje daar. Heb een werkende smartpass app gehad op mijn note 3, sinds dat deze vanuit de wallet gestart moet worden werkt het niet meer. Dat is nu ongeveer 10 wk. geleden. Dit komt omdat de wallet niet werkt op de note 3, dus hoe komt men er bij vodafoon dan bij om de smartpass op te laten starten vanuit de wallet met als gevolg dat dan de smartpass ook niet meer werkt op de
note 3.
Dit is denk ik de 20ste keer dat ik het probeer duidelijk te maken aan die lichten bij Vodafoon.
Help help help !!!!snapt er daar in dat hele circus dan niemand iets van dit door vodafoon gecreerde probleem.
Een van de lichten daar had een goeie oplossing en wel de volgende " mischien kunt U een nieuwe telefoon aanschaffen" Haha ja maar wie gaat dat betalen !!!
Telefoon is een half jaar oud en heeft bijna €700 euro gekost, Men denk bij vodafoon zeker dat ze met een stelletje mongolen te maken hebben. Overigens een flut oplossing die ik zelf ook wel kon bedenken.
Het 2de licht bij vodafoon stelde voor om gewoon het bij geleverde smartpasje te gebruiken en daar mee te betalen, mijn inziens kan ik dan net zo goed mijn gewone bankpaje gebruiken.
Ja met dit soort oplossingen wordt je na een uur bellen afgescheept.,
Vraag me in alle redelijkheid af wat de vodafoon sticker en de simkaart met nfc chip dan nog voor zin hebben.
Het uiteindelijke doel was om contactloos te betalen via je telefoon.
Idd. contact met vodafoon is er tot vervelens toe geweest, maar contactloos betalen nog steeds niet !!!!
Conclusie is dat er een service aangeboden wordt die wel gewerkt heeft maar na de laatste update niet meer functioneerd.
Ben nu bezig om de hele boel op te zeggen.
Maar wat schetst mijn verbazing, ik moet over de €20 euro die 10 weken geleden op mijn smartpass gezet zijn toen deze nog werkte €5,- euro administratie kosten betalen om een niet werkende servicedienst op te zeggen . Dit is toch van de zotte.
Deze legale criminele praktijken raken kant noch wal.
Begrijp de negatieve berichtgeving op het nieuws van afgelopen week helemaal.
Kantenservice en oplossend vermogen van nul komma nul.
Maar de centjes komen wel binnen zo.!!
Vodafoon bied diensten aan die van de ene op de andere dag niet meer werken, en de gedupeerde klant kan nog voor de kosten opdraaien ook.
Zo nu verder met opzeggen van het wallet en smartpass gebeuren, en alvast aangeven dat mijn telefoon abonnement per ingang van 17 aug. 2015 zeker niet meer verlengt gaat worden.
De groeten van een zeer ontevreden klant.
Overigens een leuke voor facebook en twitter