svanbreen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Smartpass

Nieuw! Betaal contactloos met je mobiel dankzij Vodafone SmartPass

Ik ben Stephanie en ik werk als Marketeer binnen Vodafone. Samen met een projectteam heb ik de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuw innovatief betaalproduct, Vodafone SmartPass. Vodafone Smartpass is een prepaid betaalproduct voor op je mobiel, waarmee je makkelijk, veilig en snel af kunt rekenen. Dat betekent dat je altijd en overal controle hebt over je uitgaven. Ik zal hieronder meer uitleg geven over Vodafone SmartPass.

Bekijk hier een korte video over Vodafone SmartPass:


Wat is het?

Met Vodafone SmartPass kun je makkelijk en snel betalen zonder betaalpas of pincode. Het enige wat je hoeft te doen om contactloos te betalen is jouw mobiele telefoon bij de betaalterminal te houden, zo simpel is het. Je rekent op een eenvoudige manier kleine bedragen af en houdt zo meer tijd over voor leukere dingen. Via de Vodafone SmartPass app heb je altijd en direct jouw actuele overzicht bij de hand. Je kunt ook gemakkelijk geld overmaken naar andere SmartPass gebruikers. De SmartPass app is beschikbaar voor Android en iOS.

Heb je een geschikt toestel met NFC functie en een NFC SIM kaart dan kun je meteen beginnen met contactloos betalen. Je kunt op deze link controleren of jouw toestel deze functionaliteit biedt. Heb jij dit niet? Plak dan de SmartPass sticker achterop je toestel. Zo is ook voor jou contactloos betalen binnen handbereik. Je kunt nu overal betalen waar het contactloos betalen logo zichtbaar is. Is de winkelier nog niet klaar voor contactloze betalingen, dan kun je de Vodafone SmartPass kaart gebruiken voor de traditionele manier van afrekenen. Als laatste ontvang je een online Visa kaart om wereldwijd te kunnen betalen in webshops en appstores.