RAvandenBerg71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Smart 4P kan geen apps meer downloaden

Ik heb de Vodafone Smart 4 Power nu een aantal maanden. Omdat het geheugen niet erg groot is, heb ik er een extra SD kaartje ingestopt en met de app AppMgrIII alle apps van telefoon naar het SD kaartje overgezet.

Nu enige tijd later kan ik geen apps meer downloaden. Hij geeft aan dat ik geen ruimte genoeg heb. Op dit moment heb ik (bekeken in Bestandsbeheer):
SD kaart: beschikbaar 25,96 GB (totaal 29,04 GB)
Telefoonopslag: beschikbaar 27,94 MB (totaal 1,97 GB).

Ik heb geen apps meer die ik kan verwijderen. Die staan allemaal al op de SD kaart.
En het vreemde is, als ik foto's verwijder, dan gaat mijn beschikbare geheugen nog verder omlaag!!!!?????

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want op deze manier kan ik de komende 1,5 jaar niets nieuws meer downloaden. En daarbij kan ik ook geen bestaande apps updaten!

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Richard
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @RAvandenBerg71,

Wat je kunt doen is een back up maken van alles. Vervolgens toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Via http://handleidingen.vodafone.nl/web zie je hoe dit werkt.
Tevens kun je ook je sd kaart formatteren.
Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@RAvandenBerg71 Is het gelukt met de tips van@Stevied86?
RAvandenBerg71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik heb nu weer genoeg ruimte om apps te downloaden. Het blijft vreemd dat (nog steeds) ik foto's verwijder en daarna minder ruimte heb. Wat gebeurt er?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic