JarnoS

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Smart 4 update naar Android 5.0?

Hallo,

Ik zou graag willen weten als de Vodafone Smart 4 ooit een keer naar Android 5.0 lollipop wordt geüpdatet.

Bvd,
Jarno
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jarno,

Ik heb het intern voor je nagevraagd, maar helaas heb ik hier niet meer informatie over weten te vinden. Dit is namelijk nog niet bekend.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Jarno,

Ik heb het intern voor je nagevraagd, maar helaas heb ik hier niet meer informatie over weten te vinden. Dit is namelijk nog niet bekend.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
@JarnoS

Als je snelle updates wilt, of uberhaupt updates, koop dan nooit een of ander vaag merk maar een nexus toestel of een motorola (de moto g en al helemaal de e zijn echt gewoon heel goedkoop) en zeker geen vaag toestel met carrier branding want dan weet je zeker dat je nooit een android update zult zien behalve misschien een kleine bugfix release...
roelofhellemans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone mensen,

Waneer komt de update naar Lollipop? De uitrol en de eerste update op de uitrol zijn reeds breeduit gecommuniceerd maar hij deze is nog niet verspreid via OTA?

Ik heb zelf de Nexus 5, of zoals jullie hem noemen de LG-D821, en het valt mij op dat ik niet alle APP`s en content kan gebruiken omdat hij niet op Lollipop draait.

Fraag een concrete datum waneer de OTA wordt uitgerold.

Groet,

Roelof
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @roelofhellemans ,

Wacht, gaat de vraag over de Nexus 5 of de Vodafone Smart 4?
roelofhellemans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat over de Nexus 5.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @roelofhellemans ,

De software updates gaan via Google en niet via Vodafone.
De Nexus 5 is ook niet te koop via, https://www.vodafone.nl/shop/ maar wel via en externe dealer.

Je kunt ook zelf updates controleren via: Instellingen > Over het toestel > Software update
svdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me af of de Vodafone smart 4 power nog een update krijgt naar bijvoorbeeld android 4.4.4 of Android lolipop ze zijn allebij al best wel lang uit en zo heel graag lolipop willen groetjes

*edit moderator: topics samengevoegd*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Goede vraag! Je topic is vergelijkbaar aan het volgende topic, http://forum.vodafone.nl/t5/Overige-Toestelfabrikanten/Vodafone-Smart-4-update-naar-Android-5-0/td-p...

Er is nog niet echt veel informatie duidelijk, wellicht dat dit even voor je nagevraagd kan worden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Daar is momenteel nog geen info over
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic