Tienunlimited

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Smart 4 power

Dag, heeft iemand ervaring met dit toestel? Ik kocht het in de Vodafone winkel een paar weken geleden en was supertevreden! Geweldig toestel.Supersnel, dun, kortom, helemaal blij. Er was een klein probleem: de extra SD kaart werd telkens verwijderd."SD kaart verwijderd". Soms na drie seconden. Soms na anderhalve dag. En dan kun je niet bij de data die op die kaart staat. Heel vervelend. Na twee weken gedoe met .. andere kaart .. minder grote kaart (ik gebruikte een 8G kaart) ... software upgrade ... firmware upgrade ... werd het toestel opestuurd ter reparatie. Gisteren kreeg ik het terug. Beschadigd. En met hetzelfde probleem. Volgens de reparateur had de software upgrade het probleem opgelost. Over die beschadiging hoeven we het hier niet te hebben, daarover ben ik met de shop in contact.Maar ze willen het toestel nu opnieuw opsturen. Gaan ze het dan pas de twee keer repareren, vraag ik me af? Ik vemroed zelf dat de socket waar die kaart insteekt defect is, maar ja .. hoe bewijs je dat? Dus ik dacht .. voordat ik het toestel weer laat opsturen naar een reparatie afdeling waarin ik geen vertrouwen meer heb .. eert maar eens zien of hier op het forum iemand bekend is met dit probleem en de oplossing weet. Ik ben een Sim Only klant van Vodafone. Ik was tot nu toe een uiterst tevreden klant. Over het netwerk, over de service die ik tot nu toe ondervonden heb . .niets dan lof! Dat dit nu zich nu zo vervelend ontwikkelt valt me een beetje tegen. Maar enfin .. mijn hoop is gevestigd op medegebruikers. Hebben jullie hetzelfde probleem (gehad) en zo ja .. weet iemand de oplossing?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Tienunlimited,

Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaart! Dit probleem ben ik nog niet eerder tegengekomen. Ik hoop dat het bij de tweede reparatie kan worden opgelost of dat een medegebruiker een oplossing hiervoor heeft. Anders kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Overigens welkom op het Vodafone Forum!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic