richard1993

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Sim -nummer kwijt

Hallo iedereen
 
ik heb een probleem   ik gebruik al bijna 2 jaar mijn blackberry prepaid kaartje  nadat ik uitgekeken was op een blackberry ging ik over naar een iphone  alleen heb toen het kaartje laten knippen tot microsim   nu wil ik heel graag mijn Sim nummer die op de simkaart stond weten.
 
zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
 
 
Bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Tip op voorhand, knip nooit en te nimmer je eigen simkaart, als de simkaart beschadigt raakt dan ben je alle gegevens van dat simkaart kwijt. Nou heb je het geluk dat je simkaart niet...kapot is en kun je in de iPhone vinden op de volgende manier:
 
Instellingen> Algemeen> ICCID: dat is de simkaart nummer.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf

Bekijk in context

2 Reacties 2
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Tip op voorhand, knip nooit en te nimmer je eigen simkaart, als de simkaart beschadigt raakt dan ben je alle gegevens van dat simkaart kwijt. Nou heb je het geluk dat je simkaart niet...kapot is en kun je in de iPhone vinden op de volgende manier:
 
Instellingen> Algemeen> ICCID: dat is de simkaart nummer.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
WhiteWolf schreef:
Tip op voorhand, knip nooit en te nimmer je eigen simkaart, als de simkaart beschadigt raakt dan ben je alle gegevens van dat simkaart kwijt. Nou heb je het geluk dat je simkaart niet...kapot is en kun je in de iPhone vinden op de volgende manier:
 
Instellingen> Algemeen> ICCID: dat is de simkaart nummer.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf

Instellingen> Algemeen> Info> ICCID: dat is de simkaart nummer. 😉
 
Verder kudo's voor jou, mooie tip inderdaad en daarnaast een terecht advies over het knippen. 
 
Aangezien Vodafone voor abonnementshouders en geregistreerde prepaidgebruikers GRATIS een micro-SIM levert (wel even ID-bewijs meenemen naar de shop), snap ik überhaupt al niet waarom mensen zelf gaan knippen.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic