SeurV

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Sim Only Scherp tegoed in belminuten

Hallo Vodafone,

Omdat velen met mij last hebben van de tegoed-weergave in euro's met het Scherp abonnement heb ik al eerder wat geplaatst op het volgende forum:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Beltegoed-wordt-weergegeven-in-euro/td-p/161657
Mij is al heel veel duidelijk geworden door een aantal medewerkers: zo het prepaid-idee wat erin verwerkt wordt, maar dit is desondanks niet in hele eurocenten wat ik jammerlijk vind.
Een ander excuus is dat het om belminuten en smsjes in 1 gaat. Dit kan echter ook gewoon in GETALLEN weergegeven worden gezien het feit dat ze als evenveel meetellen, lijkt mij.

Afgelopen week ben ik over gegaan op het nieuwe Scherp XL-abonnement maar mijn belminuten werden blijkbaar minder, waar ik geen idee van had behalve dat er een bedrag in euro's stond (naar tijd van de maand bleek achteraf). Hierdoor ben ik flink uit mijn bundel gegaan. Ik had gewoon geen idee hoeveel ik aan belminuten had, zeker gezien het feit dat het niet in eurocent wordt weergegeven maar in hele euro's.

Vandaag kwam ik dit onderstaande forum tegen waaruit bleek dat er genoeg andere klanten waren die er ook moeite mee hebben, vanaf april 2014 zelfs al. Het zou meegenomen zijn in een update maar er is hier niets van te merken.
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Scherp-hoe-wordt-tegoed-berekend-in-My-...

Mijn tip is om voor de volgende update ook een extra weergave optie (aantallen belminuten/smsjes of tenminste hele eurocenten) toe te voegen waardoor veel meer klanten tevreden zullen zijn, zie uw visie van Vodafone (en zie mijn berichten voor uitgebreid verhaal).

Ik heb momenteel nog iets meer dan een week om me te bedenken of ik met deze app kan werken ofwel mijn belkosten in de hand te houden. Ik zou u willen vragen of u mij kan bevestigen of jullie er daadwerkelijk nog iets aan willen gaan veranderen op korte termijn want ik ga hier niet 2 jaar mee lopen stuntelen met omrekenen.

Indien er niet gereageerd wordt op mijn bericht, of er niet naar gekeken wordt, stap ik over op een andere provider. Dit vind ik erg jammer want ik ben al jaren tevreden klant bij Vodafone en alleen dit abonnement past bij mijn vraag dus ik ga ook niet over op iets anders van uw abonnenten wat ik niet nodig heb.


Ik hoop op uw reactie,
Vriendelijke groeten,
Seraina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@SeurV

Je geeft aan dat je het tegoed alleen in hele euro's ziet. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Een belminuut/sms kost namelijk geen euro. Heb je hierover eens contact gehad met onze klantenservice? Dan kunnen zij dit voor je nakijken.

Ik weet jammer genoeg niet of er in de toekomst nog iets veranderd gaat worden aan de weergave van de Scherp bundels. Op dit moment staat dit nog niet op de planning.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@SeurV

Je geeft aan dat je het tegoed alleen in hele euro's ziet. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Een belminuut/sms kost namelijk geen euro. Heb je hierover eens contact gehad met onze klantenservice? Dan kunnen zij dit voor je nakijken.

Ik weet jammer genoeg niet of er in de toekomst nog iets veranderd gaat worden aan de weergave van de Scherp bundels. Op dit moment staat dit nog niet op de planning.
Furrycat2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet in orde gemaakt! En helaas doen de medewerkers die ik raadpleegde net alsof het technisch niet mogelijk is bij dit abonnement om het beltegoed in minuten / aantal sms'jes weer te geven. Wat natuurlijk flauwekul is.

Heel vervelend dat het tegoed van Vodafone bij bepaalde abonnementen alleen in hele euro's te zien is. Een slechte service. Ik zou mijn omgeving om deze reden afraden om een abonnement bij Vodafone af te sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic