BJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services] Verlenging

Op 20 Juni heb ik mijn abbo verlengt en gekozen voor een internet abbo.
De volgende dag al mijn nieuwe telefoon gekregen, Super.
Maar tot op heden is mijn abbo nog steeds niet omgezet en staat het nog op mijn oude bel en sms abbo.
Vorige week gebeld met de klanten service.
Bleek een foutje te zijn en het zou meteen binnen 48 uur geregeld worden.
Maar helaas.....
Nog steeds is mijn oude abbo actief.
Zeer jammer dit.
3 Reacties 3
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo BJ,

Heel erg vervelend als het inderdaad nog niet aangepast is. Ik adviseer je toch even telefonisch of per e-mail met de klantenservice contact op te nemen. Wij kunnne het hier via het Forum helaas niet nakijken of aanpassen.


Rick66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 27 juni mijn contract verlengd en dat is ook niet goed gegaan want op de site kan je zien wanneer je contract afloopt en daar staat aangegeven augustus 2016 terwijl het een 2 jarig contract is.
Nou heb ik daarover gebeld maar ik had heel veel wachtenden voor mij dus ze vroegen mij nummer om terug te bellen maar dat zijn ze  volgens mij vergeten.En mailtjes sturen heeft ook geen zin want daar word ook niet op gereageerd.
Slechte zaak van VODAFONE.Mailtjes sturen met reclame dat lukt ze wel...jammer.:@
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Rick,

Ik vind het zeer vervelend dat je nog geen contact hebt gehad over jou contract.
Ik kan uiteraard zelf niet aangeven of het door drukte niet gelukt is om jou te bellen, maar als men aangeeft dat je teruggebeld wordt dan behoort dit ook te gebeuren.


Als je wilt kun je via de chat geholpen worden of mij je mobiele nummer doorgeven en dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen!

Groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic