Leonardo61

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services] Gefeliciteerd met ons bijna 6 jarig samenzijn!!!!!

Goedenavond,

Vandaag een geweldige aanbieding gekregen van Vodafone aangezien ik mijn abonnement weer mag verlengen in de vorm van een persoonlijke kaart met mijn gegevens erop....wauw!!!
Ik met die PERSOONLIJKE kaart naar de winkel gereden om maar eens aan te horen wat mijn aanbieding zou worden.....nou daar gaan we:

Voor de Iphone 4S mag ik €109 aftikken....
ik ga €7,50 pm meer betalen voor 60 minuten minder bellen, 500 mb minder data maar mocht in mijn handen klappen dat ik gratis met 5,3 miljoen medegebruikers gratis mag bellen.
Nu zit mijn vrouw en zoon bij KPN en dochterlief bij T-mobile.

Bijna 6 jaar lang keurig altijd mijn rekening betaald, dus ben een trouwe klant....maar als ik in de winkel kom en ik zie dat elke persoon die binnenkomt het zelfde krijgt.....ben ik klaar met deze felicitaties!!!

Gemiste kans....

Moest het even kwijt.

En ja de teleurstelling is groot :@

Leonardo
5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Leonardo,

Wat de precieze reden is waarom jij als trouwe vaste klant dezelfde actie krijgt dan een nieuwe weet ik niet.

Als jij je abonnement mag verlengen ben jij echter aan zet. Er zijn genoeg winkels ( ook online zoeken) die prachtige aanbiedingen hebben.

Wáár je je abonnement verlengd is niet van belang.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Ik zou de Klantenservice eens bellen. Misschien dat de collega's van Loyalty nog wat voor je kunnen doen.
1201 Optie 1, uit mijn hoofd 😉

Leonardo61
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Chris,
 
Helaas was er niets te regelen....jammer, want na 6 jaar vaste klant ben je schijnbaar niet zo belangrijk.
 
Dus we gaan maar eens op zoek naar wat anders.....aangezien de markt erg breed is en best in beweging is.
 
Bedankt voor je antwoord....
 
Leonardo
Leonardo61
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Natuurlijk kan ik overal shoppen....maar de vorige deal was ook bij Vodafone....en die was naar mijn idee erg goed.
 
Jammer dat ze voor de vaste klant die al een mooi bedrag heeft gestort in al die jaren niet meer wordt gezien als VASTE KLANT.
 
Wellicht dat ik nu maar eens ga kijken bij de andere aanbieders, en dan wellicht bij de concurent....want ze kunnen het schijnbaar wel hebben in deze roerige tijden.
 
Bedankt voor het meedenken,
 
Leonardo
Ronaldvdijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een soortgelijk geval.
Ik kreeg per email een aanbieding :
 
Je belt inmiddels weer een
tijdje met Vodafone. Daar
zijn we erg blij mee.
Daarom doen we jou als speciale en trouwe
klant een aantrekkelijk aanbod: als je nu je abonnement met nummer verlengt,
kun je kiezen voor een gratis nieuw toestel.
Ik heb nog een abbo met onbeperkt internet, iets wat tegenwoordig niet meer bestaat.
nu is mijn toestel zo goed als overleden dus kwam dit even mooi uit.
dus ik bellen met Vodafone.
eerst 2 mensen gesproken die eerst deze mail ontkenden, daarna werdt ik steeds doorverwezen naar andere afdelingen om uiteindelijk bij de afdeling verkoop terecht te komen.
Ik mocht inderdaad verlengen, maar kreeg een nieuw abonnement (want dat van mij bestond niet meer) waardoor ik 20 euro in de maand meer ging betalen en mijn internet verbruik werd gereduceerd tot 500 MB.
Hoezo je abbo verlengen met een gratis toestel. er wordt je gewoon een nieuw abbo aangesmeerd en je kan nog eens meer gaan betalen ook. Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond en heb dit verhaal inmiddels bij hun neergelegd. Ben benieuwd.
Na alle storingen van dit jaar is dit de zoveelste deksel op de neus, misschien moet ik toch maar eens verder kijken.....
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic