hoiikbenherman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services - Apps & Diensten] mms en internet uitschakelen

Ik heb net mijn mobiel zo ingesteld, dat ik mms-berichten en internetten kan op mijn mobiel, maar ik wil het nu graag uitzetten. Hoe kan ik dat doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Je kunt op je telefoon gewoon de gegevensverbinding uitschakelen.
Wat voor een toestel heb je?
 
Bij android heet dit pakketgegevens en staat onder mobiele netwerken. Daar kun je die uitzetten.
 
Bij een Iphone bijvoorbeeld heet dit meen ik gegevensverbinding of dataverbinding of zoiets dergelijks.
Maar dat kun je dan zo makkelijk op het toestel zetten.
 
EDIT: met de optie van Chris ben je er trouwens wel echt 100% van verzekerd dat je niet kunt internetten. Echter is het zo dat als je dan wel weer een keer wilt kunnen internetten, dat je klantenservice weer moet vragen deze blokkade op te heffen. Dat kun je niet zelf. Maar deze oplossing is wel het meest effectief.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Herman,

Als eerste welkom op het Vodafone Forum.
Wat het makkelijkste is, is contact opnemen met de Smartphone Crew.

Er kan een blokkade voor het gebruik op mobiel internet geplaatst worden. Deze kun je op ieder gewenst moment weer laten verwijderen.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Je kunt op je telefoon gewoon de gegevensverbinding uitschakelen.
Wat voor een toestel heb je?
 
Bij android heet dit pakketgegevens en staat onder mobiele netwerken. Daar kun je die uitzetten.
 
Bij een Iphone bijvoorbeeld heet dit meen ik gegevensverbinding of dataverbinding of zoiets dergelijks.
Maar dat kun je dan zo makkelijk op het toestel zetten.
 
EDIT: met de optie van Chris ben je er trouwens wel echt 100% van verzekerd dat je niet kunt internetten. Echter is het zo dat als je dan wel weer een keer wilt kunnen internetten, dat je klantenservice weer moet vragen deze blokkade op te heffen. Dat kun je niet zelf. Maar deze oplossing is wel het meest effectief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic