flamongo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services - Abonnement] abbo nieuwe sim in buitenland activeren

hi,
ik heb een nieuwe abbonoment afgesloten met nummerbehoud(is goedgekeurd) echter ingangs datum is tijdens het verblijf in het buitenland, is het alsnog mogelijk het simkaart te activeren?? of ingangs datum 1 week te op te schuiven!
bedankt, mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
flamongo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hartelijk dank Martin voor je reactie, zal dan contact opnemen met klantenservice,,groetjes

Bekijk in context

4 Reacties 4
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Flamongo,

Dat lijkt me gewoon mogelijk. Bel of mail ze even met dit verzoek. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier lastig over gaan doen 😉

Succes iig!
flamongo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo DroidGuru,
bedankt voor je reactie, zal even naar Vodafone winkel gaan want ik moet denk ik me legitimeren voor een wijziging indien mogelijk, had gehoord vandaag dat een simwissel niet mogelijk was in het buitenland, was niet via Vodafone dus of het echt waar is of niet ben ik niet zeker,,,groetjes.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Verschuiven van de datum is misschien mogelijk, maar kan ik niet zo beoordelen, dat kunnen de collega's van de klantenservice beter beoordelen.
 
Maar activeren van een SIM die zich op dat moment in het buitenland bevind is inderdaad NIET mogelijk, tot mijn spijt.
flamongo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hartelijk dank Martin voor je reactie, zal dan contact opnemen met klantenservice,,groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic