JeroenZebra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone RedPlus naar Black abonnement

Goedemiddag Vodafone,

Ik heb momenteel een RedPlus abonnement, en ben door jullie benaderd via de mail dat dit abonnement gaat verdwijnen tot mijn grote spijt!
Nu word ik "gedwongen"(lees er is geen andere keuze) het Black abonnement af te nemen tegen een meer prijs van €12 p/m.
Nu heb ik mij laten informeren door iemand van de klanten service dat ik ook mijn abonnement kan laten omzetten in een RedPlus 3 ipv de huidige RedPlus 1 of Black abonnement.
Ik heb hier even over na gedacht, en besloten dit RedPlus 3 dan maar te nemen.
Helaas krijg ik net 1 van de collega's aan de lijn en die zegt dat dit helemaal niet kan.......
Nu vraag ik mij af wat kan er dus wel en wat niet?
Klaarblijkelijk zit de klantenservice niet op 1 lijn met alle collega's.
Tot op heden een tevreden en lange klant.
4 Reacties 4
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
JeroenZebra

Tegenstellingen zijn nooit fijn zeker niet als je eerst een keuze krijgt wat voor jouw beter is en opeens is die keuze er niet meer.... ????

Heb je via hetzelfde nummer met dezelfde afdeling gesproken?
Vanuit hier kunnen wij op het forum lastig helpen, wij kunnen je niet meer dan informeren.
Het forum is voor en door klanten..

Je kunt je verhaal ook op email zetten zodat daar gekeken kan worden wat er mogelijk is ????

https://www.vodafone.nl/e-mail/

Groetjes,
Daims
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic