Kockkie

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red plus ten einde....

uit overwachte hoek kreeg ik een Email met de inhoud...

Je abonnement krijgt een update.... (zeg maar gerust een downgrade)
Ik dacht mijn abonnement door te laten lopen tot er meer duidelijkheid is over de roaming

Contract loopt af op 17-nov, en loopt dan opzegbaar maandelijks door.
ik dacht altijd dat ze de voorwaarden niet mochten veranderen zolang het door loopt.

Maar ze gaan dus mijn Red plus (2GB EU) omzetten naar Black met 25GB NL & 2GB EU,
opzich niks mis mee, maar ik kan dus bij Black geen bloxen aansluiten voor extra data in het buitenland.

Ik had nu maandeliks de standaard 2GB EU, thuisvoordeel 3GB, extra data 3GB, extra data 1GB waarbij de extra data bruikbaar was in de 43voordeel landen. Hier kwam ik redelijk mee uit, kost me gem.€160pm. maar ik hoefde nergens naar te kijken.
(in nederland slurpen ze natuurlijk eerst mijn 2GB EU leeg voor ze aan het 3GB Thuisvoordeel begonnen, wat al nadelig is voor het buitenland)

Maar ik ga dus van ongeveer 6GB EU naar 2GB EU, zonder de optie om extra bundels te kopen....
Ja 50MB en 30MB, wat natuurlijk snel op is met een iPhone 6PLUS

Vodafone kon niks voor mij betekenen verder en slaan de plank mis voor reizende klanten,
al genoeg providers gevonden die Wel fatsoenlijke bundels hebben (1GB) voor het buitenland.

Kon dus niks anders dan opzeggen en de concurent bezoeken.
(PS Vodafone thuis gaat ook de deur uit, gezien er geen mobiel voordeel meer is)

Jammer dat het zo moet, Ging lange tijd goed


Beste heer De ****,

Om ons aanbod van abonnementen overzichtelijk te houden, ruimen we van tijd tot tijd enkele oude abonnementen op.

Wat betekent dit voor jou?
Je huidige Vodafone Red-3 Plus E abonnement met nummer 06-20****** wordt op 14 november 2016 overgezet naar een nieuw abonnement. Mocht je wat meer informatie willen over je huidige abonnement, dan check je dat snel via de My Vodafone App.



Dit is je nieuwe abonnement
Altijd ONBEPERKT bellen en sms'en in NL en het buitenland + 100 min. bellen vanuit NL naar het buitenland bij een Black abonnement.

25 GB internetten | 4GIn Voordeellanden
2 GB
internetten

€ 89
p.mnd.






5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Welkom op het forum! Het is inderdaad bekend dat bij het Black abonnement geen bloxen aangesloten kunnen worden voor het buitenland. Ik ga dan ook je feedback intern doorzetten en wil je hiervoor bedanken om dit te melden. Als dit opgepakt/aangepast wordt dan zul je dit terug zien via onze website of bij de bloxen in my Vodafone
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Steven- gaat de feedback intern doorgeven. We zullen het topic dan ook binnenkort sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Inmiddels heb ik het intern nogmaals aangekaart!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic