Carienvdkolk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red abonnement opzeggen

24 juli is mijn Vodafone red abonnement ingegaan. Ik heb een abonnement zonder toestel en betaal nu 30 euro voor 15 GB en onbeperkt bellen/sms. Ik zit er over na te denken om over te stappen naar sim only. Dit scheelt toch al gauw 20 euro in de maand. Kan iemand mij vertellen hoeveel ik moet afbetalen voor het abonnement dat loopt tot 24 juli 2021?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Carienvdkolk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Je kan dan het beste contact opnemen met de met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of anders een chat te starten.

Bellen kan je het beste doen naar 0800-0094

Jammer dat je wilt overstappen en laat nog even wat je hebt gedaan. Denk dat je schrikt van de afkoopsom.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Carienvdkolk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Je kan dan het beste contact opnemen met de met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of anders een chat te starten.

Bellen kan je het beste doen naar 0800-0094

Jammer dat je wilt overstappen en laat nog even wat je hebt gedaan. Denk dat je schrikt van de afkoopsom.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat heb je besloten Carienvdkolk ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic