Steven Vodafone wrote:
Helder @Gemini030
Dankjewel voor de toelichting!
Je geeft aan dat je nu een zakelijk abonnement/ klantnummer hebt. Indien je gebruik wilt maken van de particuliere abonnementen, raad ik aan om het eerst over te zetten naar particulier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml
Gelukkig heb je dit ook al aangevraagd :). Ik raad je aan om te wachten met bestellen. Dit is omdat je nummer nog overgezet gaat worden. Bij het overzetten mag er geen toestellening op het nummer actief zijn. Staat er een toestellening op, dan dien je deze als eerste af te betalen.
Ivm het omzetten, kun je helaas niet eerder bestellen dan na het omzetten van het abonnement.
Het enige advies wat ik hierin kan geven, is te wachten op de omzetting. Daarna langs een van onze winkels te gaan. In de winkel krijg je het toestel gelijk mee (indien voorradig) (Niet bij een pre-order) en indien die einddatum bereikt is van het huidige abonnement, wordt het abonnement gelijk omgezet.
Dank weer. Het ligt subtiel anders: het zakelijke abonnement (zonder toestellening) wordt gestopt, het nummer gaat over op een particuliere eSIM (is in gang gezet, eSIM kan al worden geactiveerd, nummerportatie per 7 december.
Het huidige particuliere abonnement is Vodafone Red Essential (zonder toestellening en reeds voor bij einde contractdatum). Het is dit particuliere abonnement dat zal worden ge-upgraded naar Red Together. Hier houd ik dus gewoon mijn bestaande particuliere telefoonnummer.
Verder was het advies helder: er zit weinig anders op dan wachten met bestellen.