Ik ben nu sinds juli 2020 bezig om twee telefoonnummers over te zetten van Simpel naar Vodafone. Na vervuldig contact met de helpdesk is het tot op heden nog steeds niet gelukt om te telefoonnummers over te zetten. elke keer wordt ik afgescheept met dat ik de bestelling moet annuleren en weer opnieuw moet indienen, dat heb ik nu al een aantal keer gedaan met steeds hetzelfde teleurstellende resultaat dat dit geweigerd wordt omdat ik volgens vodafone, en ik citeer:
“ Wij zien terug dat je ergens anders (dus niet bij Vodafone of je huidige provider) een aanvraag hebt lopen. Waardoor het bij ons is afgewezen door je huidige provider. Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen”
Dat is dus niet het geval en waarom zou ik dat doen als ik een Vodafone Red Together heb afgesoten???
Na contact met Simpel te hebben opgenomen, geeft simpel aan, en ik citeer:
Vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met het aanvragen van nummerbehoud.
Ik heb het voor je nagekeken en voor beide abonnementen zie ik de volgende uitporteerdatum staan: 16-9-2020. Voor zover ik kan zien is dat dus de datum waarop de abonnementen worden overgezet naar de nieuwe provider.
Wederom vandaag contact opgenomen met vodafone en wederom krijg ik het antwoord:
“ Wij zien terug dat je ergens anders (dus niet bij Vodafone of je huidige provider) een aanvraag hebt lopen. Waardoor het bij ons is afgewezen door je huidige provider. Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen”
Helaas kom ik via de klachtencommisie ook niet verder dan hetzelfde afschepende antwoord:
“Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen.”
HELP, HELP, HELP!!!!
Een nog steeds trouwe Vodafone gebruiker, die nu wel aan het twijfelen is…...