edwinstrik

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Red Together en nummerbehoud

Ik ben nu sinds juli 2020 bezig om twee telefoonnummers over te zetten van Simpel naar Vodafone. Na vervuldig contact met de helpdesk is het tot op heden nog steeds niet gelukt om te telefoonnummers over te zetten. elke keer wordt ik afgescheept met dat ik de bestelling moet annuleren en weer opnieuw moet indienen, dat heb ik nu al een aantal keer gedaan met steeds hetzelfde teleurstellende resultaat dat dit geweigerd wordt omdat ik volgens vodafone, en ik citeer: 

“ Wij zien terug dat je ergens anders (dus niet bij Vodafone of je huidige provider) een aanvraag hebt lopen. Waardoor het bij ons is afgewezen door je huidige provider. Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen”

Dat is dus niet het geval en waarom zou ik dat doen als ik een Vodafone Red Together heb afgesoten???

Na contact met Simpel te hebben opgenomen, geeft simpel aan, en ik citeer:
Vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met het aanvragen van nummerbehoud.
Ik heb het voor je nagekeken en voor beide abonnementen zie ik de volgende uitporteerdatum staan: 16-9-2020. Voor zover ik kan zien is dat dus de datum waarop de abonnementen worden overgezet naar de nieuwe provider.

Wederom vandaag contact opgenomen met vodafone en wederom krijg ik het antwoord:

“ Wij zien terug dat je ergens anders (dus niet bij Vodafone of je huidige provider) een aanvraag hebt lopen. Waardoor het bij ons is afgewezen door je huidige provider. Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen”

Helaas kom ik via de klachtencommisie ook niet verder dan hetzelfde afschepende antwoord:
“Dan kun je het beste de bestelling volledig annuleren, en het opnieuw aanvragen.”
 

HELP, HELP, HELP!!!!

Een nog steeds trouwe Vodafone gebruiker, die nu wel aan het twijfelen is…...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helder, in dit geval mag er gebeld worden met 0800-0560 of 1201. Ik durf niet te zeggen wat mijn collega's controleren of niet, ik ben immers niet bij het gesprek aanwezig geweest. 
Hier kan ik dan ook niet over oordelen. Vanuit hier doen wij geen bestellingen aanpassen, orders voor bestellingen verwijderen of aanpassen. Dit dient echt via het bovenstaande nummer te gaan.
Mijn collega's kunnen controleren voor wanneer nummerbehoud staat, controleren of dit gelijk loopt aan de bestelling en/of beide verwijderen of aanpassen @edwinstrik 
Vanuit hier mag ik daar helaas geen aanpassing in doen.  Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @edwinstrik 
Dat is een aparte situatie. Als ik het goed begrijp, geven wij aan dat er nog ergens anders een aanvraag voor nummerbehoud is (terwijl dit niet zo is) en simpel geeft aan dat er een aanvraag staat voor 16-09.
Hebben mijn collega's van de afdeling verkoop ook gecontroleerd of er nog verzoeken die in het verleden zijn aangemaakt (voor deze 2 nummers), nog open staan? En welke provider gaf Simpel aan? 

edwinstrik
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven Vodafone,

De bestelling is al meerdere keren geannuleerd, ik mag er toch vanuit gaan dat dit ook wordt gecontroleerd dat er geen verzoeken blijven staan, zeker als dit al meerdere keren is geannuleerd in opdracht van Vodafone.

Simpel geeft aan dat Vodafone de provider is waar de nummers naar toe gaan.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helder, in dit geval mag er gebeld worden met 0800-0560 of 1201. Ik durf niet te zeggen wat mijn collega's controleren of niet, ik ben immers niet bij het gesprek aanwezig geweest. 
Hier kan ik dan ook niet over oordelen. Vanuit hier doen wij geen bestellingen aanpassen, orders voor bestellingen verwijderen of aanpassen. Dit dient echt via het bovenstaande nummer te gaan.
Mijn collega's kunnen controleren voor wanneer nummerbehoud staat, controleren of dit gelijk loopt aan de bestelling en/of beide verwijderen of aanpassen @edwinstrik 
Vanuit hier mag ik daar helaas geen aanpassing in doen.  Mijn excuses voor het ongemak.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @edwinstrik,

Heb je nog contact opgenomen met de klantenservice? 🙂 

edwinstrik
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Sharon Vodafone

Ja, hieronder de reactie. 

We zijn nog steeds voor u bezig om het probleem betreft nummerbehoud voor u op te lossen. We hebben hiervoor helaas meer tijd nodig dan normaal gesproken. Het is een lastiger probleem dan gehoopt. Zodra wij meer weten en de nummers over kunnen nemen, brengen we u direct op de hoogte.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Stephanie
Team Vodafone

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is @edwinstrik! Laten we toch even afwachten op hun reactie 🙂 Wellicht krijgen ze het voor je opgelost. Zo niet, dan kijken we verder!

edwinstrik
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Even een update, nog steeds zijn de nummers niet overgezet en is het probleem in het systeem van Vodafone nog niet verholpen. 

Klanten service reageert ook niet meer 😞

#verdrietig #watslecht #nooitmeegemaakt #wateenramp #******

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zijn de nummers inmiddels overgezet @edwinstrik?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic