Tuimel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red Familie aanbieding! Waar kan ik de actiecode aanvragen/ontvangen?

Beste Vodafone medewerker,

Mijn vriend/toekomstige man heeft 2/3 weken geleden een belletje gehad of we wilden gebruik maken van de volgende aanbieding:



Gezien ik, zijn vriendin, niet thuis was gaf hij aan er nog even over na te denken. Graag maken we hier alsnog gebruik van. De link hebben we ook gekregen, want het gaat om een iPhone 5s,32 GB wit en de actie is geldig t/m 31 januari 2014.



Tijdens het bestellen, stuitten we erop dat we een actiecode moeten hebben. Waar kunnen we deze aanvragen/krijgen? Gezien de aanbieding telefonisch is gedaan, hebben wij deze actiecode nog niet.
Op dit moment ben ik al 5 jaar lid van T-mobile. Alleen door deze actie wilde ik overstappen en kijken of Vodafone ook bevalt. Normaal gesproken zet ik me ook niet 2 jaar vast. Maar ik wil graag jullie de kans geven om te bewijzen dat jullie diensten ook goed zijn en vragen of jullie mij de kans willen geven om alsnog die actiecode te krijgen zodat ik van de actie gebruik kan maken.

Alvast bedankt en hopelijk een snelle reactie gezien het nog maar een korte loopduur heeft...

Groetjes Tuimel

Ps: Ik heb de klantensevice ook gebeld, maar zij hebben het telkens over een Friends en Family code? Ik heb geen idee wat dat is. Enkel weet ik dat we deze aanbieding kregen en dat ik hier heel graag gebruik van wil maken om ook over te stappen naar jullie. Mijn vriend is al een aantal jaar klant bij jullie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Er staat in je eerste screenshot, rechtsboven een knop met "vraag je familie code aan"...
Dit al geprobeerd?

Een Friends&Family code, is een code die VF Medewerkers kunnen aanmaken voor vrienden/familie. Geldt dus niet voor deze actie.

Gr

Bekijk in context

1 Reactie 1
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Er staat in je eerste screenshot, rechtsboven een knop met "vraag je familie code aan"...
Dit al geprobeerd?

Een Friends&Family code, is een code die VF Medewerkers kunnen aanmaken voor vrienden/familie. Geldt dus niet voor deze actie.

Gr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic