Misterlucky96

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Red Abonnement Samsung Galaxy S4

Hallo,

Ik wil vanaf mijn 18e verjaardag een Vodafone Red Abonnement met een Samsung Galaxy S4 en 2GB internet.
Deze abonnement kost 44 euro per maand nu, maar wanneer gaat deze weer 54 euro per maand kosten?

Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, de einddatum van een actie kan ik jullie niet vertellen. De aanbiedingen zullen altijd (zonder aankondiging ;)) blijven wijzigen. Er zal er denk ik altijd één zijn die bij je past, dus opzich is dat ook niet erg toch?
Maar als je nu geen gebruik kunt maken van een aanbieding, dan zit er niets op dan even wachten en kun je het wel en hij bevalt, dan denk ik dat je er geen spijt van krijgt, ook niet als hij na een tijdje weer verandert.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Misterlucky96 ,

Misschien als je er en linkje van hebt dat ik dit nader kan inzien? Meestal zijn dit acties die stand kunnen houden maar soms totaal ook niet. Soms gaan de prijzen omhoog en soms omlaag...

Of als en moderator dit al weet kan hij/zij je dit al vertellen maar dat ik niet zeggen met de zekerheid.
Misterlucky96
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-abonnementen.shtml

Ik neem de 2de keuze van 39 euro, en zie net de zin staan ''10 euro korting per maand, zolang je contract loopt''
Dus hiermee is mijn vraag al beantwoord.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, de einddatum van een actie kan ik jullie niet vertellen. De aanbiedingen zullen altijd (zonder aankondiging ;)) blijven wijzigen. Er zal er denk ik altijd één zijn die bij je past, dus opzich is dat ook niet erg toch?
Maar als je nu geen gebruik kunt maken van een aanbieding, dan zit er niets op dan even wachten en kun je het wel en hij bevalt, dan denk ik dat je er geen spijt van krijgt, ook niet als hij na een tijdje weer verandert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic