hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone RED super + prepaid.

Beste,

Ik heb een Vodafone RED super met onbeperkt SMSen en Bellen. Ik heb de mogelijkheid voor een 2e sim.

Ik neem er straks een prepaid bij om af en toe mee te smsen en bellen.

Is het ook mogelijk om een 2e sim te krijgen voor SMS ipv internet? Of is het anders mogelijk om tegen een goedkoper tarief te SMSen?

Met vriendelijke groet,
Hobie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Hobiiee,

Ik neem aan dat je hiermee doelt op de Multi-Sim? Je kunt hier alleen internet mee gebruiken dus geen sms mee versturen. Met je huidige abonnement kun je onbeperkt smsen. Goedkoper kunnen we het niet maken ;-). Indien je dit per se via een andere simkaart wilt doen raad ik je aan om een prepaid-simkaart te gebruiken of een Sim-Only abonnement.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Hobiiee,

Ik neem aan dat je hiermee doelt op de Multi-Sim? Je kunt hier alleen internet mee gebruiken dus geen sms mee versturen. Met je huidige abonnement kun je onbeperkt smsen. Goedkoper kunnen we het niet maken ;-). Indien je dit per se via een andere simkaart wilt doen raad ik je aan om een prepaid-simkaart te gebruiken of een Sim-Only abonnement.
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Serkan,

Bedankt voor je antwoord. Deze 2e simkaart is bedoeld voor een systeem dat reageert op SMSjes. Dus je moet met de SMS een commando sturen naar een apparaat waar deze 2e simkaart in zit.

Dit ga/blijf ik nu met een prepaid kaartje doen.

MVG,
Hobie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic