bsoers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone RED Plus - duidelijkheid over de tarieven op basis van voorbeelden

Aangezien ik in België werk en in Nederland woon lijkt mij het Vodafone RED plus abonnement ideaal. Tevens reis ik redelijk veel in Europa.

De lijst met voorwaarden is redelijk onduidelijk en gister heb ik tweemaal een ander antwoord gekregen van de telefonische klantenservice betreffende de kosten welke gedekt worden in het abonnement.

Om niet voor verassingen te komen staan zou ik graag van de volgende situaties willen weten als deze in de bundel zitten en dus gratis zijn of er kosten aan verbonden zijn:


  • Vanuit België (of ander voordeelland) naar een Nederlandse mobiel bellen?


  • Vanuit Nederland naar een Belgische mobiel (of ander voordeelland) bellen?


  • Vanuit België naar een ander voordeelland bellen?


  • Gebeld worden in een voordeelland door een niet voordeelland nummer? (bijvoorbeeld in België gebeld worden door een Braziliaans nummer)


  • Gebeld worden in een voordeelland door een voordeelland nummer (bijvoorbeeld in België gebeld worden door een Duits nummer)
Op basis van deze situaties kan ik alles uitsluiten en zijn al mijn vragen beantwoord.
Bij voorbaat dank voor alle antwoorden!
4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_red_plus_1_april_2013....
Het kan bijna niet duidelijker.
Zelfs voor gebeld worden staan de tarieven er, daar in word geen onderscheid gemaakt in waar vandaan je word gebeld.
bsoers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Polita,

Bedankt voor je reactie ondanks dat het geen antwoord op mijn vraag is. Ik heb het overzicht gezien maar door de klantenservice wordt mij tweemaal iets anders verteld. Vandaar heb ik mijn vraag op basis van de voorbeeld vragen gesteld.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
De tarieven lijken mij duidelijk omschreven.
Jouw voorbeelden dan maar beantwoorden o.b.v. de link.


  • Vanuit België (of ander voordeelland) naar een Nederlandse mobiel bellen? Van voordeelland naar ander EU land dus. Dit is gratis, staat er ook netjes vermeld.
  • Vanuit Nederland naar een Belgische mobiel (of ander voordeelland) bellen? € 0.71. Je belt vanuit Nederland naar een buurland
  • Vanuit België naar een ander voordeelland bellen? Gratis. Je belt van een Voordeelland naar een ander voordeelland / EU land
  • Gebeld worden in een voordeelland door een niet voordeelland nummer? (bijvoorbeeld in België gebeld worden door een Braziliaans nummer) Gratis. Gebeld worden is gratis als je in een Voordeelland bent.
  • Gebeld worden in een voordeelland door een voordeelland nummer (bijvoorbeeld in België gebeld worden door een Duits nummer) Zie vorige. Je bent IN een Voordeelland dus is gebeld worden gratis.
Allemaal vermeld in het overzicht in mijn eerste post. Klantenservice kan je vertellen dt bellen in Nederland € 6.- per minuut kost, maar dit zijn de tarieven waar je voor getekend hebt en die gelden voor de, in jouw geval, Red Plus.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je veel vanuit Nederland naar het buitenland belt dan kan het ook gunstig zijn om dit zakelijke abonnement te nemen (even bij klantenservice checken of dat ook voor jou mogelijk is):
http://business.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/mobiel_bellen/abonnementen/

Zitten ook 150 minuten naar het buitenland in (EU-landen plus een paar andere landen zoals Zwitserland). Die minuten gelden alleen vanuit Nederland naar het buitenland. Ben je al in het buitenland dan is het (vreemd genoeg) wel weer onbeperkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic